tirsdag 20. mars 2012

Hotell igjen...

En nydelig dåpsdag er over, og det var veldig stort å være fadder sammen med min egen fadder. 
(Min onkel som er bestefar til dåpsbarnet, var min fadder for 39 år siden;)) 
 Jeg hadde på meg festdrakta mi fra Senja, da min mor er derifra.  Kjøpte den da jeg var 25, siden jeg ikke ønsket meg den til konfirmasjonen da jeg visste det ville medføre færre pengegaver som skulle gå til mopedkjøp, hehe. 
Bordet var nydelig dekket med oppsatser i lillatoner med orkidè, krysantemum, nellik og roser.
Men nå er jeg på Gardermoen og skal sove etter en interessant dag og en god 3-retters, Trygg Trafikk har et seminar her og jeg skal sove meg uthvilt til ny arbeidsdag:)
Vennlig hilsen

6 kommentarer:

  1. God morgen gode du :)
    Artig lesing og flotte bilder !
    Har ikke sett slik kjole før,elsker brune klær jeg,så flott :) Prioriteringer er jo lure og jeg må jo flire litt av unge Marianne som SKULLE ha moped. Fikk du det da? (antagelig, målrettet som du er :)
    Så deilig med treretters og antagelig en god natt søvn!
    Her har værgudene lurt meg igjen, etter at vi ryddet og fjernet vinter dekke over plantene i hagen, ja da kom det jammen santen snø!og masse,masse regn :(
    Men våren kommer jo okken som...
    God klem til deg fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, hei. Ja, det er en sjelden drakt her sør/øst på. Hehe, ja jeg kjøpte meg moped, storebroren min sin:) 5000,- og veldig stolt eier:) En god natts søvn ble det ikke, sovnet tre...Var så mye å besvare på jobbmailen og så forsvant timene...halv tre...Jaja, kaffe og interessant dag idag hjalp til:) KLem

      Slett
  2. Flott borddekorasjon!

    Og gratulerer som fadder :) (skrev feil rekkefølge først, holdt på å li daffer.. og det er i alle fall noe du IKKE er!)
    Kos deg med avslappende hotellopphold!
    Jeg er hjemme med sjuke unger, 5 dagen på rad de er dårlige.. Men nå er det i alle fall i full fart igjen :) Så i morra blir det bhg, og IKEA på meg :)

    Kos deg, så ses vi plutselig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Kose deg masse på Ikea, blir litt flere mil på meg....Og kos deg også på foreldrekaffen:) Klem

      Slett
  3. ung-Vivi (bare 38)20. mars 2012 kl. 18:33

    Herlige bilder og flott var du!!
    Nyter mars på Dokka og teller dager til vi tar en tur til varmere strøk. Må sees snart!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søt deg, ungjenta på Dokk:) Hva, skal dere ut å reise igjen????:)

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.