tirsdag 20. mars 2012

Nye puter

Hei og hå, hjemme igjen etter lærerikt kurs om sykkelopplæring i skolen, god mat og trivelige kollegaer!  Stakk innom Confetti på Jessheim storsenter på turen hjem, og med ble denne quiltputa fra Miljøgården.  Elsker disse sommerlige fargene. 
 Til og med baksida på puta er forseggjort.  Plasserte den i skuvsenga på kjøkkenet.
 Ser ut til at vi har nok puter der nå:) 
På Bohus fant jeg disse to putene med dunfyll som jeg har satt i hallen oppå underdelen til speilkommoden som rommer ungers votter og luer.
Men nå må jeg pakke, tar med de to yngste og kjører til Molde i morgen tidlig.  Eidamor gleder seg veldig, og gråt senest idag fordi hun savner bestefar på Rød.  Så nå skal vi oppover og feire han med ballmiddag og kaker med familie og slekt, altfor lenge siden sist!  40 mil med to i baksete kan kreve sin kvinne, men vi tar tiden til hjelp og skal kose oss med sanger og pauser.  Ha en finfin lillelørdag!
Vennlig hilsen

15 kommentarer:

  1. God tur til dere :)
    Så kos at du er så mobil-jeg beundrer dere som kan kjøre laaangt, jeg blir så fort rastløs,tror jeg reiste altfor mye i min barn/ungdom.
    Og så flotte puter og seng og kommode og knotter-hi,hi :) Tenker det blir mange gode kose stunder i den flotte sengen og kanskje er det her det leses "gode bøker" i mammas/pappas armkrok. (ingen ting iveien med fantasien nei,drømme,drømme om et stort gammelt (vinterisolert :)hus med skuvseng i kjøkkenet!
    God helg hos bestefar da.
    Beste hilsen Britt u.blogg
    P.s.Artig moped historie
    klem :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Britt, vel fremme og fikk denne Anonyme kommentaren under Vakre hjem-innlegget mitt:)

      AnonymMar 21, 2012 10:55 AM
      Hyggelig blogg,så absolutt! Men det irriterer meg litt at du kan sitte å skrive om ditt "perfekte" liv! Skryt kaller jeg det! Se på meg,jeg kjøper pynteputer til 400 kr,jeg kjøper ditt,jeg kjøper datt!! Har du tid til barna dine??? Men du har jo råd til å betale en barnepike glatt... Skjønner ikke vitsen å klemme ut barn jeg da. Det er tross alt morskjærlighet de trenger,ikke en betalt barnepike!!

      SvarSlett
      Balke gårdMar 21, 2012 11:34 AM
      Hei anonym, skjønner godt at du kan oppfatte meg slik. Og ja, tenker selv at interiørblogger kan oppfattes som skryt, inkludert min:) Nå er det slik at du ikke trenger å se på min blogg, DU må aktivt gjøre noe for å se på meg og min blogg.

      Jeg kan som sagt skjønne du kan oppfatte meg slik, for jeg skriver ikke om de gangene jeg leser for barna mine, øver på prøver sammen med dem, leker og koser og snakker med dem etc. Jeg prøver å holde meg til interiør som er min høbby, den eneste hobbyen min fordi jeg da kan være hjemme... Og ja, jeg har tid til ungene min, men føler som mange andre at jeg skulle hatt mere tid... Men nå skal jeg kose meg videre med to av ungene min her hos søstra mi i Molde, og så ønsker jeg deg en finfin kveld:) Hilsen Marianne

      Slett
    2. Hei gode du

      Fra en "skrytepave" til en annen :)) Eller kanskje er jeg en "smiske dame som skryter sånn over at du lyser opp hverdagen min med dine blogginnlegg ! :))
      Uff jeg følte fysisk ubehag og vantro når jeg leste "anonym" over.
      Så trist det er med all denne missunnelsen blandt jenter/kvinner, og så leit å være så utspekulert og slem og i tillegg HELT ANONYM. Håper at anonym kan finne lykke i livet og at missunnelsen skyldes frustrasjon :)
      Er så glad for å kjenne en så flott dame som deg, og jeg anbefaler anonym å enten la være å klikke deg inn på andres blogg- ELLER glede deg med dem som blogger!
      God klem til deg Marianne fra Britt u.blogg

      Slett
    3. :) Takk for gode ord, to ulike anonyme kommentarer:) Stor klem og takk:)

      Slett
    4. Stor klem fra meg også! Jeg koser meg sånn her på bloggen din. Tross at vi ikke kjenner hverandre "in real life", så syns jeg at det du gir av deg selv i bilder og ord, viser en dame med energi, omsorg, glede, og begge beina på jorden.
      Det kan vel väre litt forskjellig hvilke "briller" man bruker når man surfer rundt i "blogg-verden". Altså er det bra om man funderer på hva man vil formidle, för man kommenterer på en (antagelig) fremmed persons side.
      Klem! /Ingrid

      Slett
    5. Hei kjære bloggevenn, takk for gode ord, setter pris på deg og dine gode ord! Klem

      Slett
  2. God tur :)
    Flotte puter, det får man ikke nok av!
    Har dilla på puter, noe min mann lurer litt på...trenger vi flere puter sier han...JA det gjør vi :)

    SvarSlett
  3. Å,so mange fine puter!!!!Får aldri nok av dei....
    Skjønne bilder.

    God tur til Molde♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Heisan ! Så koselig med alle disse flotte putene oppi skuvsenga. Fine, litt duse og veldig behagelige farger på putene. Deilig med en slik kosekrok :-)
    Koselig med Molde-tur; der er det så fint :-)Håper det blir en fin bil-tur ! Ha flere stopper underveis så går det bra :-))Klem

    SvarSlett
  5. Ååå for en nydelig krok du har der. Puten passet kjempegodt inn med de andre du har! En skuvseng kunne jeg tenkt meg ute i lysthuset vi skal ha i hagen.

    SvarSlett
  6. Lekre puter i herlige sommerlige farger!

    Ha en flott dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Kjempesøte puter =)Nydelig vårfarger!!!
    GOOOD TUR oppover og kjør forsiktig!
    Syng for full hals og husk masse ispauser(bare ikke for mange så dem spyr i bilen;))!
    God helg :D
    KLEM

    SvarSlett
  8. Skjønne puter!! Baksiden var jo nesten finere enn forsiden jo, hihi.

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Skjønne puter i herlige vårlige farger!!!
    Igjen tusen takk for flott premie, har nå mottatt gave kortet på mail. Har laget et lite innlegg i dag med link til din flotte blogg ;))
    Ønsker deg en riktig fin dag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  10. SÅÅÅ fina kuddar:) jag gillar din blogg...bra inspiration.
    Jag önskar en skön helg med vårsol.

    LOVE Maria på inredningsvis.se
    Sverige

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.