fredag 30. mars 2012

Er det noe rart man er forelsket?

For ett år siden ble dette bildet tatt: GLAD PÅSKE! Fra hønemor og kyllingene på Balke:)
Vi lo slik fordi en av ungene sa: Tenk om Nurket er en kylling da, mamma:)))







På Balke har vi fjøs med 20.000 kyllinger, skikkelig påskestemning her nå..
Men Nurket var ingen kylling, han heter Fredrik og skal få være med på årets påskebilder!
Et morshjerte hopper og danser av glede for denne lille gutten som er 10 måneder idag!
Han er en aktiv krabat som krever sin kvinne/mann, å krabbe opp trappa er det store om dagen. 
Så heldig jeg er som har en slik liten søtnos med tre eldre søsken!  Jeg er så takknemlig for det, så jeg ville dele det med deg:) De beste ønsker for at påsken skal bli rolig og snill med deg og dine!
Glad påske-klem,

14 kommentarer:

  1. Så herlig et bilde:)kos dere i påsken..
    klemklem

    SvarSlett
  2. For en herlig gjeng!
    God påske til alle på Balke :D
    Klemmer fra påskekyllingene på Vangli =)

    SvarSlett
  3. Tenk, som tiden går... Det som var en "potensiell påskekylling" for ett år siden, er nå allerede en stor sjarmør på 10 mnd. En flott gjeng du har! God påske til dere også!

    Mvh HildeSu

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk, koselig å høre fra deg slik at jeg får ønske deg en glad påske også:) Klem, hønemor:)

      Slett
  4. Hei
    Her kan ethvert hjerte smelte ja :)
    Herlig bilde og artig lesing.
    Ønsker små og store en riktig god og glad påske.
    Så kjekt å "følge" deg Marianne :)
    God klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Koselig at du følger meg, ønsker deg og familien din inkl Ingrid en glad påske:) Klem

      Slett
  5. Det virkelig lyser av livsglede av bildene - så herlig!
    Jeg tenker dere er heldige sammen, jeg - barn og voksne i kjærlig samliv *S*
    God påske - Liv

    SvarSlett
  6. Helledussan så stor han e blitt :) Syns jo nettopp du fikk han!
    Nydelig påskegjeng du har!

    Ha en flott påske med dine.
    Klæm Trine

    SvarSlett
  7. Å,so koselege bilder!!!Ikkje rart du er forelska nei:)
    So stor minsteguten har vorte.Vil tru det er stas å gå i trappa;)
    Ønsker dåkke alle ei riktig so god påske♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  8. Ja, dette var utrolig koselige bilder! Og tenk så fort tiden går! Jeg kjenner det litt på vår minste, som ble ett år her forleden. (Bare juks, da, for hun er jo en hund ; )
    "Lillegutt" begynner også å bli forferdelig stor; åtte år neste måned. Men tiden fra nyfödt til ett-åring er jo fantastisk. Det skjer så utrolig mye!
    Önsker en flott påske til dere også!
    Klem!

    SvarSlett
  9. For en nydelig gjeng:) Og ei flott hønemor i midten!! Håper dere får gode påskedager:) Her har bloggelufta gått helt ut av ballongen, men kommer plutselig sterkere tilbake!

    SvarSlett
  10. Herlige bilder!
    Og herlige unger :)


    Eida var jo også bestevenn da, men det var Rosa som var ny.. Hehe. Men litt bekymra over at hu lar seg kjøpe så lett... ;P

    Bare koselig med bilde :)

    Har fått kjøpt masse maling nå, så er bare å svinge kosten. :P

    SvarSlett
  11. For en herlig gjeng!!
    Riktig god påske til dere :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  12. LYKKE!
    Her er trappeinterressen over, men jeg har en som digger innholdet i kjøkkenskuffene om dagen.. best av alt er gryteskapet med lokk som blir drasset utover kjøkken- og stuegulv! Håper liksom på at det blir mindre spennende om jeg lar være å si nei på det.. må svelge noen kameler! Kos dere med familietid, kyllinger og påskekos!
    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.