onsdag 14. mars 2012

Gode og dårlige kjøp

Velkommen til nye følgere, så koselig!  Jeg har kjøpt noen rosa ranukler til den hvite vasen med alle vasene på, og det syns jeg ble søtt.  Nå holder blomstene seg oppe, da de henger i vasenes øvre kant.  I tillegg er jeg fornøyd med kjøpet av den lille skiferhella med Grip dagen-trykket.   
 Det jeg ikke er fornøyd med, er dette runde dotte-teppet her.)  Igrunn et kult teppe, og planen var at vi skulle holde oss varme på bena når vi sitter ved bordet.  Det passet mht størrelse og varmekilde, men ikke ifht resten av kjøkkenet.  Har heldigvis deponert på det, så da er det ingen sak får jeg håpe.   
 Men det jeg egentlig gjør, er jo å legge fliser...ups, det glemte jeg nesten.)  Måtte avsted til Elverum for å kjøpe inn noen flere rullesteiner, og da ble det med litt annet også, blant annet en stilig skillevegg som jeg holder på å sette inn bilder i sammen med de fire små hjelperne mine:) 
Solskinn og deilig vårvær her, herlig!
Vennlig hilsen

6 kommentarer:

  1. Heia Marinne :)
    Så stilig den vasen med de små vasene i, ble kjempefint med de søte ranuklene i :)
    Synd du ikke fikk matten til å passe for det er jo godt å ha under føttene :)
    Gleder meg til å se den skilleveggen du holder på med :)

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Hei, Det var supersøtt med de små vasene og badet blir rålekkert. klem Siv

    SvarSlett
  3. Så fint det ble med ranunkler i de vasene.
    Syns det er vanskelig å få ranunklene til å stå fint.
    Huff, litt av noen hæler du har pådratt deg.
    Håper det var vært det. hehe.
    Lykke til med flisleggingen.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  4. Så var det på høy tid å avlegge "Balke gård" et besøk igjen. Sjekke om de sitter og nyter tilværelsen, eller om de har noe i hendene. :) Ble vel ikke særlig overrasket over at det ble full skoring på det siste. :) Jeg visste jo at de nyter nettopp det, få sitt hjem og sin gård i enda flottere stand, sammen med å nyte hverandre.

    Jeg får nesten litt problemer med pusten jeg, når jeg titter rundt her og ser hva dere har fått til. Litt misunnelig også, for nå er det like før headingen kan forandres. "Balke Herregård" og kanskje med to "aa"'er i stedet for "å". Men det ligger ikke noe vondt bak, kan jeg bekrefte. :)

    Takker for titten igjen jeg, Marianne og ønsker dere lykke til fortsatt fremover med alle deres aktiviteter. For det begynner det vel å bli en del av nå. At det går an! :) Imponerende!

    SvarSlett
  5. Herlig med ranukler :)

    Blir kjempefint!! :D

    SvarSlett
  6. Kjempefine ranukler og vase og teppe og en flink flislegger:)
    klemklem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.