tirsdag 3. april 2012

Påskestemning på hytta!

Hei, selv om været varierer fra vind til sol, stille og snø, er stemningen på topp!  Alltid så mye å finne på her, sier Henrik på 10 år før han tar med seg pulken og skal ut for å ake for 4 gang idag. 

Eida og Amalie laget påskehare.
Jeg tok med meg ungene etter jobb på fredag og dro opp med fullstappet bil.  Min kjære kom til oppvarmet hytte og innlosjert mat og drikke for hele påska, synes igrunn han var heldige, jeg;)
Påske er appelsin. kvikk-lunsj og lesestoff,
og masse levende lys:)



Sportye broshan!

Idag våknet de opp til varm sjokolade
 med krem og sjokoladestrø,
koselig å skjemme de bort når
takken er at de våkner med
verdens beste og mest takknemlige smil:)


Slik er stua på hytta.  I tillegg har vi kjøkken, to soverom med  9 sengeplasser, vedbod og gang med tørrdo. 


Påskerebusløp med venner har vi også hatt, tradisjon tro!

Og påskekaka til venninne Hilde er suksess!!!



Gøy på hytta der man kan
kaste seg utfor balkongen:)








Eidamor hadde venninne på besøk, stor stas å male egg sammen!
Så med dette ønsker jeg dere en fortsatt finfin påske! 
Vennlig hilsen

6 kommentarer:

  1. Så herlige bilder fra hytta
    Her er påska igang kan jeg se
    Ønsker deg ei forstatt god påske klem M

    SvarSlett
  2. Hærlig påskestemning på hytta deres. OG for en fantastisk hytta- mest deilig med så mange overnattingsplasser. Her ved havet har vi plutselig fått fjellpåske, selv om det kom litt uventa så nyter vi faktisk å få leke litt i snøen!!

    SvarSlett
  3. Ser jo helt fantastisk ut den hytta:)
    kos dere masse...
    klemklem

    SvarSlett
  4. Så koselig med hyttepåske:)
    Perfekt ♥
    KOS dere masse!!

    Måtte le godt da jeg leste forrige innlegg og så det herlige bildet av dere der dere ler av at lille nurket kunne være en kylling, hahaha, nesten så man føler latteren:)
    HERLIG!!

    SvarSlett
  5. Åååå så kos, elsker hyttelivet!
    God påske!

    SvarSlett
  6. Ser ut som at dere har super påske!! :D
    Deilig med hyttekos :)

    jeg er endelig ferdig med å male, så da blir det litt ferie på meg.. :) Bare tre selskapligheter først, så tar jeg ferie neste uke.. ;P

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.