tirsdag 24. april 2012

Advarer mot sterk kost...



Først vil jeg beklage så mye til dere som legger igjen kommentarer uten å høre fra meg, unnskyld!!  Jeg har så dårlig samvittighet, er bare så utrolig mye jobb...Vi arrangerer russesamlinger med godkjenning av biler, info om trafikksikker kjøring i flere kommuner, mye som skal kjøpes inn, koordineres og planlegges og evalueres...Igår var det i Ringsaker, i morgen skal jeg til Kongsvinger, og torsdag er det møte i politisk trafikksikkerhetsutvalg i Våler der jeg skal holde to foredrag før Hamar og Stangerussen skal få besøk av Trygg Trafikk, vegvesen og politi.  Og Terra sponser arbeidet jeg gjør, så det er bare å levere! I tillegg er det barn og skolegang, oppfølging av lekser og frem med sommertøy, tannlegebesøk og maling av kontor og rydding av festlokaler etc etc.  Men takk for at dere legger igjen hilsen, veldig, veldig snilt og koselig!!!  TAKK!!!
 Så over til overskriften, det er nå bare et par døgn siden det snødde her og stemorsblomstrene på trappa lå vannrett en kald morgen jeg kom ut.  De klatret seg opp igjen, og takk for det..Så idag da lillebror sov så godt i vogna si, var det ut med vaskefilla og vaske og innrede paviljongen for sommeren:)  Ja, vi satser på fine vårdager, og hortensiaen ble også med ut, noen smågrener i vasene sammen med lyktene, mens selve blomsten har fått kommet inn i varmen igjen nå ikveld. 
Ser frem til å plante Dronning Ingrid i sinkamplene..Hjerteveska inneholder telys, en flott barselgave fra veske-Vivi:)
 Har ikke kjøpt noe nytt, bare tatt litt fra hyller og skap her inne.   Men om jeg glemmer å ta inn blomstene hver natt, må jeg nok innom gartneriet flere ganger før fremover. 
 
Vennlig hilsen

10 kommentarer:

  1. Virkelig elsker paviljongen ♥ Så fin ♥
    Kan drømme seg helt bort :)

    Ønsker deg en fin onsdag - husk å slappe av litt inni mellom :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig paviljong, der er det nok
    deilig å tilbringe sommerdager og kvelder.
    Herlig blogg du har , klem Anita

    SvarSlett
  3. Hvor er det bare for dejligt sådan en smuk paviljong :O) Klem Betina

    SvarSlett
  4. Paviljongen deres er nydelig ! Trivelig å kose seg der inne :-) Så fint du har innredet og pyntet. Deilig å ha slike rolige steder å trekke seg tilbake på :-)
    Skjønner din lille frustrasjon over tidsklemma, uff, det er noe vi kjenner på alle og enhver til tider. Og det er mest vi damer som sliter med det, for uansett faller det meste på oss ! Føler mange ganger at jeg er en blekksprut, hehe, ting roper på deg fra alle kanter, hele tidea, men sånn er det en periode. Man får bare prøve å lage seg små lommer med frirom innimellom og nyte et rolig avbrekk når det dukker opp.. Ønsker deg en fin dag og kveld :-) Klem

    SvarSlett
  5. For et nydelig sommerrom ute.
    Våren er lumsk. I natt var det 0 grader og vi våknet til tett skodde(tåke) Det er heldigvis et tegn på at det blir en veldig klar og fin dag. Nå skinner solen fra blå himmel. Blir en vakker hagedag. Men sommerplanter og skudd ennå står inne i vinduskarmen.
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  6. Paviljongen er så utrolig fin!! :D
    Deilig å få ut litt ute som minner om sommer også :)

    Jeg håper at sola titter fram i dag, så skal jeg ut og plante flere stemorsblomster :) Det blir så vårlig og fint da :)

    Lykke til med en travel uke!! jeg har oppgaveskriving på tapetet bare, men det er jobb nok syns jeg.. :P

    PS. jeg var i bhg 09.07 i dag... ;P (julie ville leveres først.. :P)

    SvarSlett
  7. For en herlig paviljong dere har :) Drømmer meg bort til sommerkvelder med kald hvitvin og solnedgang :)

    Jammen er du aktiv, Marianne.

    Klem

    SvarSlett
  8. Den er bare så fin den paviljongen din! Satser på at dere får mange gode dager der:) Lykke til med alt du gjør! Kjempeviktig!!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.