fredag 20. april 2012

Ny Howardsofa med hjul

Ja da er jeg tilbake etter fine og lærerike dager i Oslo, toppen var da søster fra Molde kom på overraskelsesbesøk sammen med to kusiner,-moro!  Vi fikk 3-seteren jeg bestilte på døra idag, og utrolig hvor sterk man blir når man "må".  For denne tok jeg inn fra plena, opp trappa, inn gjennom to dører og monterte bena på den og satte den på plass helt alene:) 
Howardsofaen passer til swing Howarden ved tv-kroken, og jeg liker stilen.  Folder på armlener...
..og hjul på bena... Pianoskåler i hardplast fulgte heldigvis med. 
Lo godt da jeg åpnet brødkurven før kvelds igår...Tror han far sjøl var glad ho mor kom hjem...  Med fire unger kan det blir så mye stress at de dypfryste fiskepinnene havner i brødskuffen:) 

Og idag ventet 400 grønne menn på foredrag av Trygg Trafikk, en fin dag på jobben igrunn, hahaha.  God fredag fra pizzagjenen på Balke som endelig er fulltallig!
Vennlig hilsen

12 kommentarer:

  1. Så lekker den sofaen er! Jeg er imponert over at du fikk den inn alene, for jeg flyttet på en slik på jobb idag og den var svær og tung

    God helg, hilsen Lottemora

    SvarSlett
  2. Den sofaen likte jeg godt!! Gratulerer!! Og slit den med helsen:-) Du må være råsterk!!
    Det var nok godt å få deg hjem igjen ja - ha-ha - fiskepinner i brødskuffen:-) Her en dag stresset tok meg, var jeg i ferd med å putte skittentøyet inn i komfyren.

    Ønsker deg og pizzagjengen en avslappende fredagskveld.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Nydelig sofa!! <3 men hva gjør du med den gamle, den var jo også fin :)

    Sterk du er altså!! :D

    Hehe, var nok godt for alle å få deg hjem tenker jeg ;P

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny sofa - så fin den er! Både komfortabel,koselig og stilig. Slett ingen dårlig kombinasjon *S*
    Litt av en gjeng du skulle snakke til. Fordelen med grønnkledte er muligens at de disiplinerte og lyttende. Tror jeg de SKAL være, i alle fall.
    God pizza og helg til deg - Liv

    SvarSlett
  5. Så flott ny sofa og det er utrolig hva det er plass til i en brødkurv :)

    Vi har et stort blogglotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med sofa! Den står øverst på sofaønskelisten min. Men det blir ikke før barna og katten er litt større og den vi har er moden for utskiftning.

    Ønsker deg en strålende helg i din nye sofa!

    SvarSlett
  7. Grattis med verdens vakreste sofa!! :)

    Lørdagsklem fra Fru K

    SvarSlett
  8. Hei
    Hi,hi, du får sagt det :) Nydelig sofa i koselig rom. Og jeg kjenner til den derre med at ting må på plass med en gang, flott å ha "pippi krefter" da :) Og så kjekt med en liten lengte,savne,se hvor viktig mamma er pause :)Alltid godt når man da er samlet igjen.
    Ønsker dere en riktig god helg
    klem fra Britt u. blogg

    SvarSlett
  9. Nydelig sofa! Kjempelekker- gratulerer :)
    Fin helg ønskes dere :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Nydelig sofa, ikke rart at den fikk frem litt "pippi krefter" i deg ;))
    He, he.. skjønner du har vært savnet når fiskepinner havner i brød skuffen..
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  11. Hvilket merke er det på den flotte sofa-en? Hvor kjøpte du den?

    SvarSlett
  12. Hei og takk, den er tilsalgs om du bor i nærheten.... 2,5 seter, 3500,- skal du få den for:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.