torsdag 12. april 2012

Mislykket gardinkjøp og vellykket barneklærkjøp.

God kveld, tilbake fra travle påskedager med kaffebesøk både her og der.  Vi rakk å lakke ferdig de nyslipa gulvene i 2.etg. i påska, så det var først nå jeg så at de nydelige gardinene var jo ulike!  Sjekk linkappen øverst, den til høyre er jo mye lengre...Så kjedelig!  Butikken hadde ikke flere Bjerregardiner med lang kappe igjen, så da ble det tilgodelapp.  Ergelig, hadde jo brukt lang tid på å stryke dem også...;) 
Bedre ble det da lillemor og jeg så at Elverumsbutikken Ett Bringebær har 50% på alt i butikken!  Vårjakke, strømpebukser som matcher og lue med pynt fra Noa Noa falt i smak.  Selv fikk jeg kjøpt flere poser sko og klær og litt barnebestikk og Green Gate-skåler, yippi!   Men nå roper senga, i morgen kommer flere bilder fra kontoret som får total make-over av snekkern om dagen...;) 
 
God natta og sov godt, takk for alle gromme kommentarer etter forrige gjestestasinnlegg:)
Vennlig hilsen

5 kommentarer:

  1. Så ergerlig med gardinene -men sååå gøy med billig shopping! Måtte dra litt på smilebåndet altså, litt morsomt at du ikke har oppdaget lengdeforskjellen selvom det er kjedelig å oppdage det etter stryking og opphenging!

    Klem

    SvarSlett
  2. Uff så kjedelig med gardinene! Fine var di! så fine klær til søta då :) flott jente! God helg! Klemmer

    SvarSlett
  3. Så kjedelig da!! Og når du hadde strøket dem og alt...
    Men deilig å bli ferdig med lakkinga kan jeg tenke meg :)

    Håper på en elverumstur i dag jeg også, må bare forte meg å jobbe litt med oppgaven min først.. :P
    Kjedelig at du slo meg i dag OGSÅ, du vant denne uka gitt.. ;P Bra vi kom først en dag i alle fall.. ;P

    SvarSlett
  4. Så flotte gulv! Nydelige:-) Skjønner godt det var kjedelig med de gardinene, grrrr....

    Må bare si at det var et fantastisk herlig påskebilde under her, fra i fjor, HERLIG! Smilte bredt da jeg så det:-)

    God helg til deg og alle dine!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for stemmen din dette var stas:)
    Huff så kjedelig med gardinene,men du finner nye gardiner:)
    klemklem og ha en go helg..

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.