fredag 13. april 2012

Kontoret/grovkjøkkenet

Ja nå begynner The Office til å ta form, ihvertfall mht isolasjon.  Det har vært så kaldt ved ytterveggene, et stort varmetap med dårlig isolerte vegger. Vi fikk satt inn nytt vindu i gammel stil da vi flyttet inn i 2007. 
Nå har vi hatt vår dyktige snekker på visitt, og isolasjon og nytt panel er lagt på ytterveggenes innsider. 
Vi skal ha dette som et RYDDIG kontor, altså nok skapplass og så skal vi tenke litt "grovkjøkken" også, at vi kan ha endel benkeplass til å sette fra oss mat ved større selskapet etc. 
Både innredning og veggfarge blir som kjøkkenet da døra som regel står oppe.  Fant likevel en fin blåfarge fra 1913...Og gammel teglstein er også vakkert... 
Men nå helg, de to yngste og jeg har trillet til Løiten lys for å se på isbjørnene der..Men kom 30 minutter etter stengetid, så da ble det "trøstespising" på Joker før vi ruslet noe slukøret hjem igjen:)  Min kjære har kompiskveld, så her blir det sofakos med to søte små ikveld.  Ikke så verst når helgas lys og ranukler er sikret og vi går for rolig tv-kveld;)
Vennlig hilsen

8 kommentarer:

  1. Fint å få grovkjøkken da! Det er savn her, mer benkplass når det er selskap.
    Og så kontor i tillegg :) Er det Kjell Arne gjerne vil ha på spisskammerset vårt.. Så er spent på å se hvordan du løser dette, kanskje vi kopierer litt..

    Leit at dere kom for sent da! Litt nedtur.. Men fint med trøstespising på Joker.

    Litt konkurranse i hverdagen er jo bare moro ;P

    Kjempefornøyd med terrassen ja, den ble så fin!! Gleder meg til det er heelt ferdig, og jeg får opp alle blomstene jeg har planer om.. :P

    SvarSlett
  2. Ha en strååålende helg!! Venter i spenning på å se kontoret ferdig!
    Kjipt det var stengt der da men...joker er kjekt å ha ;)
    Søte ranukler og veldig kjipt med de gardinene da....æsj
    Men seriøst? Halv pris på Ett Bringebær? Flaks at jeg har bursdag på søndag og har sagt HØYT at jeg ønsker meg penger ;)tihi
    KLEM

    SvarSlett
  3. Held og lykke med renoveringen. Det skal nok blive godt.
    God weekend!

    SvarSlett
  4. God helg :)
    Så fantastisk med slike rom! Det er sånt jeg noen ganger drømte om når jeg syns vi hadde smått med plass,at jeg oppdaget rom som ikke var i bruk,hi,hi. Og så er det jo så flott med god planløsning og praktisk sans!
    Jeg må jo og si at lillemor bare er en helskjønn liten jente :) Så fornøyelige bilder av en god liten frøken! Og at det går litt i "surr" i blandt, er jo ikke så rart, tenker på gardinene :) håper det ordner seg da.
    Gode tanker fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  5. Kjedelig med stengte dører på Brenderi da, men kjekt med Joker i nærheten.
    Spent på åssen kontoret deres blir...og alltids kjekt med litt grovkjøkken også.

    Ha ei fortsatt fin helg !

    SvarSlett
  6. Det blir bra :-)
    og myye varmere :-)

    SvarSlett
  7. Det er noen vendinger med slike prosjekt! Blir spennende å følge med og jeg er sikker på det blir veldig bra!

    Ha en flott ny uke!

    SvarSlett
  8. Oi! Blir herlig med et grovlkjøkken da! Og et flott kontor kommer det til å bli! :)

    Ha en flott uke!
    Klemmer

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.