søndag 22. april 2012

Tv-stue på loftsgangen

Ja, da har vi fått innredet gangen i 2.etg. 
    Gulvet ble slipt og så lakket vi det med lakk med en dæsj hvitmaling oppi i påsken.  Kombinert mitt hjemmekontor som har utsyn over gårdstunet:
-Og tv-krok, mye brukt av de yngste i familien selv om tv'en er min, og jeg er 1. trykkesjef på fjernkontrollen:)  Ønsket med Loveseat til bursdagen min, men min kjære mente jeg heller ønsket meg en led-tv...Hehe..MANNFOLK!!!Ser junior er hekta på fjernkontrollen:) 
Ektorpen med puff som har lagerplass, har vi satt opp hit.  Brett fra Ikea med plass til litt av hvert.. 
De mislykkede ulike gardinene er borte, og lingardiner med blomsterbroderinger er på plass. 
Så var det tv'n, jeg ble glad og takket altså:) Han fikk jo en stol han ikke hadde ønsket seg til sin bursdag;) En Philips LED-tv på 55 tommer med 3D, og det kuleste er visst lysene BAK tv-skjermen: 
To par 3D-briller og Titanic til helga blir nok bra. 
Det gamle matskapet fra spisskammerset som jeg forøvrig fikk flyttefirmaet til å bære opp for meg for 750,- (de ga meg fastpris over telefon, og brukte ca 3 timer på å bære det opp...."GØR"tungt som de sier her:)) Inni er det sengetøy og duker...  Og nederst hylle sokker i par OG upar:)



I hjørnet er støvsugeren gjemt bort, dekk-krok for å holde slangen på plass gir bedre orden synes jeg. 
Og så er det jo litt moro å se førbilder?  Den var rød og gulvet var gult.  Jeg malte veggene med stor iver sommeren 2008, godt med lyse rom.  Selv om de forrige møblene var flotte, er det noe med hverdagsbruken som er viktig synes jeg. 






Ellers har helgen gått med til bl.a rydding av festlokalet, maling av kontor og kioskvakt på håndballcup.  Og den ble avsluttet med knallmorsomt bloggetreff på Volume med noen herlige bloggedamer fra hele Norge, neste gang skal jeg arrangere og håper dere blir med!:)
Vennlig hilsen som ønsker deg en finfin uke!

14 kommentarer:

  1. Kjempekoselig tv-stue på loftet!
    Skapet var rålekkert!!

    Ha en fin ny uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Kjempefint det ble der oppe:)Og for en flott TV slik skulle jeg gjerne ha hatt...jeg som ser så dårlig:)
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  3. Så herlig å ha et slikt kontor....og samtidig praktisk med det gørtunge skapet.
    Ha en herlig ny uke....klem

    SvarSlett
  4. Åh.. så lekkert og flott det ble :) og praktisk! Flinke dere! Nydelig howard sofa du har kjøpt deg.. ønske sofa nr 1 her :) ha en fin dag! Klemmer

    SvarSlett
  5. Tusen takk for nydelig kommentar på bloggen til Oskar :)
    Kjempekjekt å treffe deg i går - håper det ikkje er siste gangen ;)

    Ha ei fortsatt fin veke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med en flott og funksjonell loftsstue! Både pen og praktisk. Og ja, innimellom er det greit å ta vekk sjarmerende, men akk så ubekvemme møbler. Man skal jo leve et godt liv midt oppe i det hele *S*
    God uke til deg - Liv

    SvarSlett
  7. Gratulerer med ny og flott loftstue!!!!
    So lekkert det vart og ikkje minst praktisk:)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  8. Takk for i går! Det var SÅÅ koselig!Synd du ikke kunne bli med i dag...men jeg har et LASS med gaver til deg!!
    Kommer innom en dag jeg ;)
    Loftstue er feiende flott =)
    Ha en fin kveld =)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så flott det har blitt! Misunner deg litt det skapet ditt- du gjorde nok lurt i å få fastpris;) Og gratulerer med ny Howard i hus:) Det står høyt på ønskelista her også! Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  10. Så fint det ble!! Og alltids kjekt å få hjelp til et slikt skap, ja...

    Ha ei fin uke!!

    SvarSlett
  11. For en flott løsning! Kjekt med et flerbruksrom..
    Så deilig med masse lys inn på arbeidsplassen din. Dette ble så bra! Likte måten du har plassert møblene på!

    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  12. Så flott det ble!! :D

    Og sofaen ble jo veldig fin der!

    klart du ønska deg LED TV, skjønner jo det! ;P

    Da kan jo kanskje dere ta med to par briller, så stiller vi med popcorn og smurfene? ;P Vet ikke om de brillene kan brukes om hverandre jeg men.. :P

    Hva skjer med deg om dagen da?? Eida er jo alltid i bhg før Julie nå.. :P Selv da jeg kommer "tildig" (altså 9.30.. :P)

    SvarSlett
  13. Takk for sist - er så koselig å treffe nye bloggere.
    For ett herlig hus du/dere har. Me like :)

    Da er du lagt inn i blogglista mi, må jo følge med - hi,hi....

    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  14. takk for sist :)
    Legger meg til som følger på den herlige bloggen din :)
    klem !!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.