mandag 27. desember 2010

Trivelig romjul

Her koser vi oss med hyggelig besøk (kun bordet da jeg ikke har spurt gjestene om å få legge ut bilde av dem;-)), fikk overtalt dem som kom i ett-tiden idag til å overnatta.  Etter akebrett og masse moro ute, var det godt å kommet inn til mat og drikke og ikke minst varmt hus.  Vi fyrte i finovnen i spisestua idag, så god varme!
 Synes denne ovnen passer fint inn i en spisestue, også har den samme ornamentmønster som på tapeten på veggene. 
Inne har det vært bilspill, film, gjettekonkurranser og prat, kjekt når store og små går så fint sammen.  Nå sover huset etter utradisjonell romjulskveldsmat: tacos hehe..,  og jeg skal labbe i seng jeg også.  Deilig romjulsro...
 Fikk den perfekte vertinnegave, så nydelig; skiferhjerter, koselig stein med påskrift og små lys...Topp! Tipser om at 3.juledag klokka 1000 starter salget på Løiten lys, 50% på alle lys!!

Lite bloggetid, men håper du har det fint og nyter dagene.  Klem i natten fra

8 kommentarer:

  1. God Jul, og gratulerer med barn i magen:-)

    Må bare si at jeg liker veldig godt bloggen din, og er kjempe misunnelig på deres gårdsliv, da dette er vår største drøm.. Kansje ein gang:-)
    Enn så lenge, får jeg kose meg her inne på Balke!

    Romjuls klem ifra Birte

    SvarSlett
  2. Høres bra ut dette her:)
    Juleklem

    SvarSlett
  3. hei på morran,
    så hyggelig dere har det både store og små,
    deilig når dagene er sånn, kos dere masse vidre,
    kaldt hos dere?
    her er -12 i dag , å det er ikke så værst,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Oooo, den finovnen var jo bare helt megafin da!

    SvarSlett
  5. Hallo i romjula, Marianne!

    Her ser det ut som alt går som det skal gå, i denne delen av jula. Med alle deler av familien, en kan lett få tanker om at vi skule hatt bare romjuler. :) men da hadde det vel gjerne blitt i meste laget.

    Ha fortsatt fine dager på Balke Gård, mot nye lykkelige hendelser.

    SvarSlett
  6. Herlig,herlig!! VI nyter romjulsdagene med fri, står tidlig opp for å få full valuta:-)
    Fortsatt god jul til deg og dine!!
    klemmer♥

    SvarSlett
  7. Hørtes veldig koselig ut! Fy søren så lekker finovnen er, så koselig det må være å fyre i den! Jeg ønsker deg og dine en fortsatt God Jul og samtidig et Godt Nytt År. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Tusen takk for oss :-) Vi storkosa oss :-) Nina :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.