søndag 5. desember 2010

Mere jul i trappa.

 God 2.søndag i advent!  Her i huset har vi kost oss med kakao og pizza etter en kjempekveld med gode venner og julebord igår.  Broderen kom på besøk, julegaver ble utvekslet, før han og mine foreldre dro avgårde etter en fin dag sammen.
 Fikk opp litt grønt i hallen, er så koselig med litt julelys når man kommer inn, synes jeg.  Vi fikk så fint innpakket ripssaft av min kjære søster, den står sammen med einer i vase og en liten lykt i hjørnet i trappa opp til 2.etasjen.
Da er vi klare for ny uke, full fart med jobb og unger.  Fikk samlet einer til kransekurset idag, en kald fornøyelse for Hilde og meg, men når det lukter einer, gløgg og jul på stabburet på tirsdagen, er det verdt det, gleder meg veldig!  Ønsker deg en god kveld videre,

17 kommentarer:

  1. Fy søren for et lekkert julepyntet hus:) Søtt i trappen din:)
    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  2. Ja du har en finfin juletrapp!

    SvarSlett
  3. Kjempefint, nydelig med grønt girlander....ha en fin førjulsuke....kem

    SvarSlett
  4. Skikkelig julestemning på Balke Gård ser jeg :) Kjempekoselig med girlander i trappa :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Utrolig julefin trapp du har! Skulle gjerne vært med på kransekurs, men innmeldingsfristen glapp visst for meg denne gangen.. :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig trappegang! Wow. Kan jeg spørre deg hvor du har fått tak i den glotte girlanderen? du skjønner, skulle gjerne hatt en lik, men synes det er så vanskelig å finne slike kraftige, mørkegrønne og lange...ja, også med lys! finner bare sånne små, skjøre jeg...
    Nå ga du meg skikkelig inspirasjon til å pynte den delen av huset også Marianne :o)
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  7. Nyyyydelig juletrapp!!!
    Jeg tenker det er mange som gleder seg til kranselaging, gløgg og jul på stabburet. Det høres kjempe kos ut!
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  8. Ha en fin ny travel uke...flinka:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  9. Åh, Så vackert o smakfullt....
    Ha en trevlig dag!

    Julkramar Therese

    SvarSlett
  10. Kjempekoselig Marianne. Det gjør seg virkelig med en girlander i trappen.
    Flott.
    Ha en fin fin uke.
    Klemmer

    SvarSlett
  11. Koselige juletrappa di er mer julete enn hele huset mitt til sammen! Herlig! :D

    SvarSlett
  12. Så fint pyntet i trappa:) Veldig koselig.
    ha en fin dag.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  13. Så koselig du har det i trappa!
    Kos deg videre i førjulstria!
    Klem

    SvarSlett
  14. Digger juletrappa!!!
    Ha ei fin uke!
    klem

    SvarSlett
  15. Herlig i trappa di, Marianne! Stemningsfullt! ;)

    Ha en NYDELIG ny dag i morgen!
    Klemmer

    SvarSlett
  16. lindo seu blog. sou brasileira, e aqui é muito calor, diferente daí.. coisas lindas.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.