tirsdag 7. desember 2010

Kransekveld

"Å så koselig", ja det var det jeg synes det var å ha 14 damer sammen med meg på stabburet ikveld.-)  Kransekurs med levende lys og nisser, einer og nydelig Hildekringle til gløgg og julemusikk...Takk, jenter,- for at dere ville komme!!!
Har pyntet i vinduene med gamle porselensnisser.
Se så fine kransene ble!! (Hege sin denne).  Vi brukte bare einer i år også, lukter jul og skog...
Og fordelen med å komme på kransekurs, er at man bare kan gå hjem.  Jeg derimot, har en lang arbeidsøkt foran meg:-)  Men verdt det, god jul!

14 kommentarer:

  1. Høres kjempegøy ut :))
    Så flott kransen din ble..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Tenker dere koste dere masse...skulle gjerne vært med:)
    ha en fin fin dag...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Så koselig å kunne samles en gjeng for å gjøre koselige ting sammen. skulle gjerne vært der...
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en hyggelig kveld:) Nå er julestemningen i hus!!!

    Klem fra "hu trege på hjørnet"

    SvarSlett
  5. For en flott idé, kransekurs!!
    O for en fin blogg du har her, følger den fra nå av!

    SvarSlett
  6. For et supert initiativ! Og så herlig å kunne ha et vakkert stabbur man kan bruke - drøm drøm ;0) Nydelige kranser ble det også!! Ønsker deg en kjempefin onsdag! Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Hei fru Balke:) tusen takk for en trivelig kveld på Løten. Kommer gjerne igjen til neste år. Fikk skikkelig julestemning:) Så koselig!
    Mvh Ingebjørg

    SvarSlett
  8. Så herlig å kunne sitte sammen og gjøre det. Ha en flott vinter dag. Klem Kristin

    SvarSlett
  9. Så koselig det så ut, og kransene ble da kjempefine, og lukten nesten like viktig antar jeg. Ha en fin og ikke altfor travel førjulsuke, klem

    SvarSlett
  10. Så koselig det måtte være!! Eia var jeg der! Flotte kranser i et flott miljø!
    Ha en fin og stressfri førjulstid.
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Så utrolig koselig Marianne!,
    - det er slike aktiviteter som gir meg jule-stemning:-)
    Håper du har en fin førjulstid,
    klem Hege.

    SvarSlett
  12. Oi, så flinke dere er , de ble jo kjempe lekre.
    Jeg er en stor fan av julen og elsker julens lukter,smaker og lyder :-)
    God førjultid Marianne.

    Juleklem fra NisseLine

    SvarSlett
  13. Dette var de rette omgivelser for å drive med kransebinding; kjempekoselig!
    Kos deg videre med juleforberedelsene ☺
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  14. Hei Marianne!
    Jeg fant vegen hit gjennom min bloggvenn June med bloggen Nostalgi og Skriverier. La forresten igjen noen forslag der og kommer med et til her. Kanskje som er bedre. :)

    Hva med å ordne en "hanekveld" til neste år, dagen etter? Så kan de ta ryddingen, det blir sikkert ikke noe problem om en kan få oppleve et slikt miljø og slike omgivelser.

    Får en ikke jule stemningen skikkelig inn i slike omgivelser, så kan de ha det så godt. Her vil jeg følge mere med, så jeg hiver meg på. Kreative damer gir meg inspirasjon i massevis.

    Tusen takk for titten denne gangen.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.