lørdag 18. desember 2010

Award og julepyntet WC

 Så heldig jeg var, som vant Nostalgias award med muffinsformer fra Greengate (julefarger) og hjertekonfekt og sopp fra Kremmerhuset, hurra og tusen takk!!  At jeg med mitt hell i kjærligheten skulle vinne, var overraskende;-)
 Har julepyntet enkelt på gjestetoalettet i 1.etg.  Gulvet er rødt, så det er ikke så vanskelig å få det julete igrunn...  På Himmelrommet kjøpte jeg en ny gardin, den hengte jeg opp på en "stretchstang" og har lagt vindusfolie på nedre del av vinduet.
 Rød julehåndduk er kommet på perlekleshengeren.
 Og "Fossefall" gir ro i sjelen, herlig!  Et par Hadelandnisser og rød såpe har fått plass på vasken.
 I skapet har jeg satt de to champisnissene mine, de er laget av champagnekorker, øyne og nese er perlenåler, resten er strikket.  Ved siden av er det kule "Dassboka" som er flittig lest her inne.
Og duftelys med julelukt er på plass, smart å tenne på det når man skal ha litt folk på besøk:-)

Ellers ønsker jeg dere en finfin lørdag, her har Amalie skadet seg på håndballbanen stakkars og har kommet hjem, Henrik har sår hals, Eida Helene er frisk som en fisk og min kjære er på julebord.  Og jeg skal kose meg med lefsebuss med sennep og lammerull...Mmmmm... 

3 kommentarer:

  1. Rene julefryden å gå på det toalettet. :)
    Champiskork nisser har jeg ikke sett før. Sjarmtroll.
    Dassboka har vi også.Det er det eneste av litteraturen der inne det ikke går inflasjon i så den er hellig.
    God Lørdag!
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  2. Så koselig, Marianne!! Herlig med noen julerøde detaljer:))

    Ha en fortsatt fin adventshelg!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Så koselig gave du fikk:) Wow, og det er gjestedoen? Nydelig! Ser nesten ut som den er større enn badet vårt faktisk;P Herlig julestemning, også den kuleste vasken! Aldri sett noe lignende, den var utrolig stilig:) Dassboken hadde vi også, utrolig morsom. Synd lillesnupp fant ut at hun skulle rive den i millioner av småbiter....
    Lefsebuss med sennep og lammerull hørtes deilig ut!Håper dere har en fantastisk lørdagskveld:)
    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.