søndag 19. desember 2010

Jeg skal bli 4-barnsmamma!

 Ja, på Balke skjer det stadig nye ting, og det er ikke pga noen sprekk med Go123 at jeg har mage:-)  Vi venter nummer fire og gleder oss stort over det!  Heldige er vi, og både voksne og barna gleder seg, nå kjenner jeg spark og har vært på ultralyd og alt ser bra;-) 
Jeg har en tøff venninne som har satset sparepengene sine for å leve ut drømmen sin!  Da hun var i svangerskapspermisjon fikk hun idèen om en kul og fin vognveske, er vel få som denne i markedet, ja. Nå har hun startet egen bedrift: Chubby Cheeks.  Hun selger denne fine skinnveska som også er genial for småbarnsmødre da det følger med et bånd som man kan feste på alle vogner for så å sette veska oppa!
Med kun en hånd kan man håndtere den, magnet under lokk gjør det enkelt å hente ting og tang selv med en unge på armen.
Flotte detaljer og finnes i to størrelser og to fargekombinasjoner.  Jeg var så heldig å få denne i svangerskapsgave.  Jeg bruker den hver dag og hekter den bare på vogna når jeg triller.  Noe jeg kommer til å gjøre flere år fremover:-)  Anbefaler denne på det sterkeste, godt å være mamma på tur med kul "stelleveske". Nettbutikk har hun også, besøk Aina på Chubby Cheeks sine nettsider, anbefales!
God 4.søndag i advent fra

41 kommentarer:

  1. hei.
    ja Gratulere så masse Marianne, et barn er en glede, så spennende dette er, gleder meg til å følge deg, min datter har termin 6mai, du er vel kanskje rundt der du å..
    litt av en julepresang dette er til hele familien,
    å så smart en venninne du har, flink å oppfinnsom, ønsker henne lykke til med salg å butikk,
    ønsker dere alle en hyggelig advent søndag.
    varm klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Woow!♥ GRATULERER!
    For ei GLEDE:)

    Ønskar deg alt godt♥

    Nyt juleferien..

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  3. Aaaaw, for en heldiggris!! Både med stelleveska og kulen! Men mest med kulen da... Sukk! <3

    SvarSlett
  4. Å så hyggelig, gratulerer så mye!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer kjære, Marianne! :)
    FOR EN STOR GLEDE!!!

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Gratulerer så mye, så koselig da:)
    Skulle så gjerne hatt nr 3 j, men pga skole så velger vi å vente litt:)
    Så håper lysten på å ha tre barn fortsatt er der når skolen blir avsluttet om 2.5 år;)
    Kjempefin veske, husker jeg lette iherdig etter en fin stelleveske da jeg trengte det sist:)
    Kos deg masse i graviditeten
    klem

    SvarSlett
  7. For en glede! Gratulerer så masse
    til dere♥ For en spennende og herlig tid dere har forann dere:) Stelleveske måtte jeg også lete lenge etter, synd jeg ikke trenger det lengre! Men man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden;)

    Ha en fantastisk søndag♥
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Hei Marianne og gratulere med den voksende magen.Koselig med en liten til i huset.For oss besteforeldre er en ny verdensborger "livets desert" jeg har jo 11 stk.og med handa på hjertet kan jeg si at jeg er like glad og stolt av dem alle sammen...ha en fin 4 søndag i advent.stooor adventsklem fra meg <3

    SvarSlett
  9. Juhu, gratulerer med kulen, og takk for fine ord om veskene mine! Aina

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye Marianne!
    Spennende tid dere går i møte selv om det er fjerdemann.
    Veskene er kjempesmarte. Husker veldig godt hvor viktig stelleveska var for meg.
    Kjempeknuseklem!
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  11. Gratulere Marianne. Lykke til videre og fortsatt god ruging som min fastlege brukte å si til meg:)

    SvarSlett
  12. Nei så moro :))
    Gratulerer så mye !!!
    Den veska så jo lekker ut, får vise den frem til mine hvis og når hehe ;)

    Masse lykke til. Håper formen er bra.
    Klem,Kari

    SvarSlett
  13. Fiiiiine babykulen din!!! sukk....Er nok litt misunnelig ja, men en gang må man vel gi seg...;)
    Håper formen er fin!

    klem

    SvarSlett
  14. så koselig :-) Kjekt med stor familie !

    Bra at giveawayen kom helt frem i Posten :-)

    Ønsker deg en fiiin søndag !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  15. Gratulerer SÅ mye,kjære Marianne!! Hadde jeg vært yngre,skulle jeg gjerne gått for fler jeg og..:-)
    klemmer♥

    SvarSlett
  16. Heisann Marianne.

    Gratulerer så mye!!! Så fantastisk!!

    Lykke til videre med svangerskapet:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  17. Hei.
    Gratulerer masse,så koselig
    med ny liten bebis.
    Ha en flott dag.
    Klems:)

    SvarSlett
  18. Gratulerer!!! Koselige nyheter - takk for at du deler. Håper formen din er bra hittil. Virker da slik, etter tempoet ditt på bedømme. ;) (Selv en ikke-gravid sliter da med å holde tritt...hehe.)

    Ha en fortsatt fin søndag og førjulstid! Kos deg med den fine magen:)

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye, Marianne!! Det er jo bare fantastisk å gå gravid, og du ser flott ut:) Lykke til videre! Ønsker deg en fin 4. advent:) Klem fra meg:)

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye, Marianne!! Det er jo bare fantastisk å være gravid, og du ser flott ut:) Lykke til med svangerskapet! Ønsker deg en fin søndag:) Klem fra meg:)

    SvarSlett
  21. Grattis Marianne! :) Ha en fin jul!

    Klem fra Anine

    SvarSlett
  22. Åh, for en glede!!! Gratulerer så mye!
    og så nydelig en kul på magen - sukk ♥
    Håper formen er bra og at du nyter svangerskapet til fulle!
    Ønsker deg en fin 4.søndag i advent!
    Juleklem fra Lunalu
    ps - stilig vognveske!!!

    SvarSlett
  23. Gratulerer - for en koselig nyhet!!! Ønsker deg og alle din en kjempefin siste søndag i advent! Stor grattisklem fra meg

    SvarSlett
  24. Så koselig marianne, gratulere. Ønsker deg og dine en riktig god og fredfylt jul. Kos deg. Klem Kristin

    SvarSlett
  25. Gratulerer, så koselig. Kos deg i julen. Klem.

    SvarSlett
  26. Gratulere så masse me liten baby i magen :)
    Så utruli spennanes.. e jo så deili å gå gravid :) Tenk ett lite nytt menneske :D
    *sukk*

    Utruli stili veske.. Huske det va en av mine store irritasjona når Lillebror va nyfødt..
    Fant ingen som va perfekt førr mitt behov... :)

    Ha en flott 4.søndag i advent :)

    klæm

    SvarSlett
  27. Gratulerer, det var koselige førjuls nyheter.
    God jul
    hilsen
    heidi

    SvarSlett
  28. Grattis med barn nr 4 på vei:):) Så spennende:)
    Jeg har bare ett, men håper på mange;) hihi..

    Nydelig veske:) Akkurat noe sånt jeg drømmer om å gjøre, tøff venninne du har:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  29. Gratulerer så mye!! Så kos å kjenne spark og bevegelser, det ønsker je meg selv -men har nok barn foreløpig altså! God jul!
    Klem

    SvarSlett
  30. Neimenn,gratulerer! For en perfekt liten bulk - med et stort og spennende innhold.
    Jeg er vilt misunnelig, jeg som bare klarte å lage to...
    En riktig god førjulstid til deg, og lykke til med en spennende og gledelig vinter- klem fra Liv

    SvarSlett
  31. hei på deg fru balke:) Gratulerer med "kulen", så gøy. Håper formen er bra, men det tyder jo på det slikt tempo du har;)))
    Lykke til. klemmer fra Ingebjørg

    SvarSlett
  32. Så utrolig moro! Gratulerer så mye :-))

    SvarSlett
  33. Å så koselig Marianne!! Det er alltid en glede å få barn, og du ser fantastisk ut med den lille kulen!! Skulle gjerne hatt en til, men min mann er ikke å rikke på det gitt...men man kan aldri si aldri:)

    Kos deg med spark og nye opplevelser, og nyt juletiden!

    Klemmer fra Brit Olaug

    SvarSlett
  34. Gratulere med den lille i magen:)
    Tenker det er stas for alle i heimen,ja!!!
    Lykke til videre og kos deg masse no i førjulstida.

    Klem Mette

    SvarSlett
  35. Hei :-)

    Gratulere så masse :-) Koselig nyhet og så godt at alt står bra til med deg og barnet :-) Spennende tid :-) Og stilig veske :-)

    Ønsker deg en flott ny uke :-)

    SvarSlett
  36. Så gøy med enda en 4-barnsmamma! ;)
    Gratulerer så mye!!
    Klem fra Nesjestranda!

    SvarSlett
  37. Gratulerer, så herli.....varm klem fra 4 barns mamma

    SvarSlett
  38. JUHHHUUU!!!,
    - Gratulerer så mye Marianne!!
    - og velkommen i 4`er - klubben:-D
    Håper formen er bra?
    Ha en kjempefin jul (om vi ikke snakkes før!),
    klem Hege:-)

    SvarSlett
  39. Oj, gratulerer! Litt av en flokk du får å holde styr på =) Smart og flott veske også!

    SvarSlett
  40. Gratulerer så mye med baby i magen : ) Sååå koselig nyhet!!! Kos deg masse fremover
    og ha ei fantastisk flott jul
    klem Tove

    SvarSlett
  41. Gratulerer så masse! :D Så moro!! Kos deg masse framover! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.