torsdag 16. desember 2010

Adventskos

 Hei igjen, da er det klart for senga etter en fin dag med gode kollegaer på jobb, så hjem og gode venner her hjemme.  Vil anbefale denne iskaka Elise, som selges på Kiwi til 20,-  Nydelig god, er softispreg på konsistensen..Mmmm...
 Etter middag var det juleverksted for barna, pynting på fyrstikkesker med gammeldagse glansbilder, fine ark og glitterspray.  En aldersforskjell på 12 år gikk så fint med denne typen aktivitet! 
Mødrene laget smultringer med revet sitronskall oppi.  Klarte ikke å retusjere sprekkene i smultringene, men gode var dem:-)  Nå leter jeg etter nissekjolen som har vært i veien siden 1.desember.  I morgen er det nissefest og kjolen er søkk borte....Noen som har nisset her???;-)  Igjen, takk for kommentarer i denne travle førjulstid, leser med fryd og glede hilsner fra nye og gamle lesere.  Klem,

6 kommentarer:

  1. God morgen, Balke Gård!
    Alt i rute og alt etter gode og lange tradisjoner. :), ser jeg. Kunne syndebukken være en ung trommeslager observert på gulvet her for leden, tro? Ang. nissekjolen.

    Videre, rett til Kiwi for meg, så snart de andre i Trondheim våkner. Det burde være sløsing med ord å fortelle hvorfor. :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Ser kjempe koselig ut. Jeg ble så inspirert at jeg tror jeg skal prøve meg på smultringer. Det er faktisk det beste jeg vet og kan spise ekstreme mengder...men da må de være lunka. he he

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Noen har nok nisset deg ja. Og den som har nisset er vel antagelivis du selv. Hehe..
    Jeg er i alle fall veldig flink med den slags nissing.
    Så smart med fyrstikk dekorering. Det er jo enkelt og kan gjøres i alle aldre. Smart.
    Ønsker deg en riktig fin dag.
    Klem! :)
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  4. Da er det bare og løpe på Kiwi:)
    Ser ut som dere har det riktig koselig...
    klemklem til deg ..håper du hviler og:)

    SvarSlett
  5. Så koselig:) Jeg har også en plan om at vi skal dekorere fyrstikkesker i år, men så spørs det om vi rekker det da:)
    Dessverre ble det ingen nissefest på vesla her i dag pga vannkopper, men jeg er sikker på at Eida Helene og de andre ungene har kosa seg stort:)

    God helg til dere på Balke:)

    SvarSlett
  6. Håper du finner igjen nissedrakten din, spørs om det er noen som driver med nissestreker;)
    Koselig å samles slik på juleverksted da:)

    Og var forresten på juleverkstedet her i brumunddal,men på søndag:) kjøpte bare en krans, men det var veldig koselig å kikke og skravle med de kreative damene:)

    Ha en fortreffelig helg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.