onsdag 22. desember 2010

Mosehjerte...

Å, for en morgen...Nysnø, fem glade barn som ser Julemorgen og spiser frokost med pysjen på i sofaen, -juleferie...
 Har kjøpt to store mosehjerter som jeg har hengt opp i spisestua.  Merker at hvitt og grønt er mine julefarger...
 Fikk pyntet julebordet i morges, engleservietter i englestua måtte til...
 Denne juleoppsatsen fikk min kjære på jobben, fjernet to store kongler og fikset litt på den, jeg, hehe...
 Og hvite julestjerner i vinduet, så da er det klart for å servere maten på julaften, god bittelillejulaften fra

4 kommentarer:

  1. Så koseleg♥
    Blir glad av å lese:)
    Her er det oppkastsjuke å feber på barna:(

    Ønskar deg ei GOD JUL♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Deilig med juleferie:) Å hvite julestjerner er så fine, de hadde ikke igjen i butikke her...men kommer inn i dag:)

    Kos dere masse:)

    Juleklem:)

    SvarSlett
  3. Så koselig med juleferie:)
    Kjempefint pynta julebord, ikveld skal jeg pynte vårt:) Det er så koselig å drive å stulle og stelle til jul:)
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Det ser bare så koselig ut å feire jula på Balke og spennende nyheter også ser jeg. Gratulerer med nr. 4 på vei :) Stor stas tenker jeg:)

    Her i stua har vannkopper og annen sjukdom nå herja siden Luciadagen. Så vesla har fått ekstra lang juleferie i år. Men hu savner de små vennene sine, for i går dekka hu på til Eida, Silje og Selma...

    Ønsker deg og dine en trivelig bittelille julaften:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.