lørdag 25. desember 2010

Nissen kom!!!!

 God jul, nissen kom igår!!!! Den flotteste nissen jeg har sett:-)
 Vi kan til og med se barnas spenningsnivå idet nissen kom inn..
Til og med ei på 11 år var i fyr og flamme,-herlig med barn! 
Henrik ble så glad for TwinTip-skia, at han gikk med slalomskoa hele kvelden...
90 års aldersforksjell mellom disse to, stas at oldemor feiret med oss.

Etter en kjempehyggelig julaften, var det julefrokost med formsmør og formbrunost, og masse annet godt vi ikke har til vanlig.
 Og jeg fikk meg vidvinkellinse av min kjære, kjempefin gave som kommer også dere til nytte:-)  Se hvor mye av hallen jeg fikk med nå!
 Idag er det en stilledag, tid for å bruke lekene de har fått...Vi skal tradisjon tro ha laks med agurk og rømmepoteter til middag, en deilig familiedag!
 Og på Balke så det slik ut da vi var midt i pakkeåpningen, berre lekkert, ikke sant? Hehe..
Fortsatt god jul fra

2 kommentarer:

  1. Ja nissen kom sannelig hit også, like morsomt hver gang både for liten og stor...god fortsettelse..klem

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder, Marianne! Ønsker deg og dine en fortsatt god jul!!

    STØRSTE klemmen
    Anette:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.