fredag 1. mai 2009

Utetid...

God 1.mai! Tenk, for et år siden ble lillemor døpt! Det var en minnerik dag, med storesøsken som luemor og lysbærer, familie og nære venner som gjester! Nå sitter hun ute på plena og digger musikk sammen med storesøster, mens storebroren og venninnen er på 9.padleturen siste døgnet.

Livet er herlig! Nå er det tid for utesesong, plante blomster og nyte dagene, så blir nok mindre blogging dette halvåret. Men desto mere å blogge om når høsten kommer:-) Mai er full av selskapeligheter, bursdager, 17.arrangement, fotballkamper, dugnader og slikt, men best av alt er at jeg har permisjon frem til 1.september! Dette blir min beste sommer, håper og tror jeg! Og hele huset skal males "blendahvitt", hurra:-)

Ønsker deg og dine en flott dag, vårklem fra

9 kommentarer:

  1. Deilig med varme vårdager, ja..det er virkelig mye å glede seg over!!
    Ha en fin kveld!

    Camilla:-)

    SvarSlett
  2. Så koselig å se bloggen din igjen. Masse fint. Du er sååå flink:-)

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder! Ha en fin helg! Klem-Mia

    SvarSlett
  4. Oioi lykke til med maling av hus :)
    Ha en storveis helg
    *Siv*

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder! Kos deg i permisjonstida di! Så deilig:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Hei på deg, og tusen takk for tips om tallerkenhylle. Det høres jo så lett ut når du sier at jeg kan lage en hylle selv. Det er sikkert ikke vanskelig, men jeg kvier meg for slikt, og er redd det blir skjevt og ubrukelig. Tror jeg velger å vente på å se om det dukker opp noe brukt på min vei.

    SvarSlett
  7. Så koselig bilde av barnet som padler! Det ser jo sååå idyllisk ut;)

    Det er en nydelig tid vi går i møte nå, så det er bare å nyte den i fulle drag:)

    Ha en fortsatt fin helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Nyt våren i fulle drag ! Det er jo ett helt år til neste gang den kommer tilbake. Dette er absolutt den beste tida !

    SvarSlett
  9. Hei!
    Blir helt glad når jeg leser innlegget:)
    Kan godt skjønne at de tar seg mange turer i kanonen, tenk så herlig å ha mulighet til det. La de nyte livet og våren!!
    Ønsker deg en flott mandag videre:)
    Klem Kristin

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.