mandag 25. mai 2009

Home sweet home...

God morgen! Takk for flinke damer og koselige kommentarer, det varmer! Er jo hardt når gode gjester drar, så godt med litt fokus på hjemmet vårt som jeg er så glad i.. Glad i fordi vi har det så bra sammen her! Kunne levd i en lavvo eller en liten leilighet sammen med min kjære og barna, men hjemmet vårt er jo en stor bonus, da. Så da har jeg satt på skriften jeg kjøpte sammen med surran på Hamar på fredag.Den kom på blomsterkassa som jeg har flyttet fra Mariannestua til inngangsdøra. Sitronmelisse og Home sweet home må da passe godt sammen;-) Litt sukkersøtt med rosa sweet, men med rosa pelargonia og puter passer det greit sammen.
Slik ble det!

Sinkbaljen er funn fra loftsturen vår på fredag:-) Vasket og satt i ulike hvite lys. Blir nok litt annet stæsj oppi der etterhvert, men nå er det klart for et annet prosjekt...Gleder meg til å vise snart... Hint; gyngebenk - hage...:-) Idè fra etterlysningen til www.drommenomeneplehage.blogspot.com 18.mai, så takk til deg;-)

Klem fra


9 kommentarer:

  1. Så herlige bilder. Må være spennende å kunne gå på skatte jakt på eget loft :)
    Ha en flott uke!
    Mumseklem ra meg :)

    SvarSlett
  2. Nydelig utekrok! Og den blomsterkassa er jo bare så søt med skrift på :)

    Lykke til med nytt prosjekt.. Jeg gleder meg til å følge med:)
    Ha en flott uke!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. sÅ FINT mARIANNE, DEN ZINK BALJEN var spesiell. Nyt dagen og sola. Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Åå, den blomsterkassen ble kjempebra, såå koselig! :D

    SvarSlett
  5. Hei navnesøster;)
    Kjempeflott med skrift på kassa;) og sinkbaljen var stilig!!
    Den Mariannestua kunne nok passet for meg også...tjihi
    Ha en fin mandag og du...kjekt at du blir med på trekning hos meg;)
    Klem fra Maja (Marianne)

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig du har gjort det:-) Det må være gøy å finne gamle ting en ikke visste om hjemme hos seg selv...Ha en fin kveld!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen. Legger igjen et lite spor, og kommer gjerne tilbake, her var det mye fint å se og få inspirasjon av.

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  8. Det er bare såååå kjekt og inspirerende å følge bloggen din:) Stadig har du en skatt å vise og så er du igang med det samme med å sette skatten sammen med andre ting til nydelige miljø!!!
    Lykke til med neste prosjekt:)Gleder meg!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  9. Oi så stilig det ble med rosa skrift mitt inni den svarte, kreativt! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.