tirsdag 12. mai 2009

Prinsessestol!

Som jeg tidligere har vært innom, er det mindre blogging nå når hektiske mai er over oss.. Igår hadde vi fotballkamp og hyggelig familiebursdag her, og idag er det 15 barn som skal feire Henrik.. Vi har planlagt masse moro med bl.a. rebusløp (standard her på Balke:-), kaste vannballonger på høygaffel, hesteskokasting og kanopadling før fotballkamp! Jentene mot guttene...Har derfor akkurat laget; fotballkake, fotballmuffins og fotballbrownies:-) Etter Henriks ønske ble det pannekaker med blåbær eller sukker, så nå har jeg laget 5 liter!!! røre, og skal gå ut på trappa og steke på takka, så får vi frisk luft i tillegg:-) Men det jeg egentlig skulle vise, var denne NYDELIGE prinessestolen minstejenta fikk til 1 årsdagen sin av farmor og farfaren! Både bokstaver og tegninger er så fint utført, et syn for øye!


-"Vi bor jo på kyllingfarm:-)"



Og så har vi en katt...


Vakkert dikt...
Og en stol prinsesse Eida Helene verdig:-)


Ha en fin dag, kjære venner !

13 kommentarer:

  1. Hei!
    For en koselig bursdag dette hørest ut til å bli:) Må være barnas drøm å være tilstede! Kjenner gleden i kroppen bare ved tanken:)
    Prinsessestolen er nydelig!! For en flott gave fra to som er glad i barnebarnet sitt. Har de malt den selv skal tro?
    Ha en flott dag og lykke til med selskapet!!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. åååå for en nydelig prinsessestol, er det besteforeldre som har malt den? Det er noe av det vakreste jeg har sett, så personlig og vakkert og en prinsesse verdig:) ønsker deg en nydelig dag:) klem monica

    SvarSlett
  3. Wow, høres ut som en perfekt bursdag! Stolen va nydelig;-)

    SvarSlett
  4. Så flott stol! Det er en heldig liten jente du har ;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin blogg du har! Her skal jeg nok kose meg noen timer med å stjele litt ideer.... ;)

    SvarSlett
  6. Hiv og hoi det blir fest hos dere skjønner jeg!!
    Fantastisk stol!
    Tror ikke engang de "ekte"prinessene med skikkelig blått blod, har en stol som kan måle seg med denne!
    Kos dere med fest og morro!
    Klem G-C

    SvarSlett
  7. Tror nesten ikke jeg har sett finere barnestol noen gang,utrolig flott!! Høres ut som en super bursdag, gratulerer til sønnen!! Ha e fin kveld,klem fra Anette

    SvarSlett
  8. Fineste barnestolen til ei jente jeg noen gang har sett! Håper det ble en bra feiring! :)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for at dere er enige med meg i at stolen er nydelig:-) Den er ikke malt av besteforeldrene, men de har kjøpt den av en dame som driver butikk på Hønefoss. Hun lager på bestilling. God natta fra sliten bursdagsmamma:-)

    SvarSlett
  10. For en nydelig stol, et herlig minne for datteren din når hun blir voksen! Høres ut som du er en travel småbarnsmor, men det er jo trivelig også:-)

    Klem

    SvarSlett
  11. Lena Kristin Mittet13. mai 2009 kl. 19:21

    ei prinsesse verdig :-) gleder oss sånn til å se dere snart :-)

    SvarSlett
  12. Kjempefin stol og en kjempelekker blogg!
    Har ikke vært her før, men kommer snart tilbake hit:-)
    Så mange fine bilder og gode ideer, det får min kreativitet igang!
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.