fredag 15. mai 2009

God helg fra Marianne & Kid:-)

Jeg har fått plantet en hortensia i en melkesil til...Og jordbærene ble nesten spist opp på vei ut i hagen... Liker så godt disse stettskålene fra Kremmerhuset, hvem kan tro det er plastic fantastic?...Etter 5 ringerunder for å vite at det ikke ble bomtur, fikk jeg endelig tak i sitteputene Lunel fra Kid Interiør...

Matchende forkle til ho mor, sjøl:-)
Og picknikpledd i sommerblomster det også...

Lys og sommerlig til 17.mai...



Vårklem til alle gode bloggvenner fra

7 kommentarer:

  1. Så nydelig, herlig me de putene, ser virkelig immbydende ut!

    SvarSlett
  2. det var virkelig lekekrt og sommerslig:) mye fint i lunel serien:) Ønsker deg en flott helg og en fin 17 mai feiring:) klem monica

    SvarSlett
  3. Ser kjempe-lekkert ut:-)
    Ha en kjempefin 17 Mai, kos dere!
    Klem Hege.

    SvarSlett
  4. Hei hei
    Takk for den koselige kommentaren på bloggen. Slikt varmer.
    I fjor hadde jeg samme opplegget med puter fra kid. Da kom de også med noen nydelige roseputer som jeg SKULLE HA!!! Å etter å ha ringt land og strand rundt klarte jeg endelig å få fatt i de. Kan tro jeg var glad. De nye er lekre og det spørs om jeg ikke må få meg noe i dene serien jeg også. Det kommer inn mer:O)
    Ha en nydelig lørdag og en fin 17 mai. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Den serien fra Kid er jeg på jakt etter!!! Men du vet når en ikke bor tett opp til en Kid butikk så er de vekke kjapt og de legger ikke av varer...hmmmm...jaja...
    Du har det iallefall bare sååå koselig, er jo bare en drøm å være inne her hos deg!! Koser meg hver gang:)
    Nå måtte jeg skynde meg innom deg før jeg reiser vekk i helgen. Hadde en liten titt i natt også (kl.02), men da var jeg definitivt for trøtt til å legg igjen noen hilsen:) :)
    Ønsker deg og dine en flott dag og en riktig god helg!!!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  6. Hei - takk for koselig kommentar - :) Håper dere hadde en flott 17 mai i den fantastiske hagen! Stor Mumse klem fra meg :)

    SvarSlett
  7. Åååå de sitteputene har jeg også vært ute etter, men etter MANGE besøk på Kid begynner jeg nå å bli lei av å vente:-) Men de så veldig fine ut da.

    Håper 17 mai feiringen ble vellykket, og at hengeren med brus og godis ble delt broderlig;-)

    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.