torsdag 21. mai 2009

Langhelg


Da er vi igang med koselig familiehelg! Her har det kommet opp en hylle på kjøkkenet,-hurra! Surran hadde med seg to flotte lysglass med nostalgiske tekster på, det ene kom på hylla og lyser så fint!!!
På stabburet har vi laget istand og vasket og ryddet idag. Da fant jeg disse små tinnsakene i et skap; mugge og salthus.


Og sausenebbet har fått roser og eføy!
Nå er det grilling ute i finværet! Hurra for våren og trivelige gjester som har vært på kino og bowling og cafè:-)

Storesurran, alltid like feiende flott!!!

Min kjære og Eida Helene koser seg på tunet!



Henrik og Lena er klar for hamburgerfest!


Nam-nam!

Igår var det Husfruemøte, SÅ koselig!!!! Og vertinnen hadde pyntet rosende til med Edmeservise som dekkefat,-nydelig! Brikkene under glassene er fra Blomsterdamene.


Tusen takk for alle koselige kommentarer og all støtte mht fontenen, det hjalp så idag har ingen skrudd av motoren, hehe:-)
God helg videre til dere alle fra Marianne:-)

11 kommentarer:

  1. så nydelig hus du har, helt vakkert!! Så ut som dere koste dere masse med grillings, det er en herlig tid:) Vi har det desverre grått og trist her i rogaland, kjedelig... men like så greit når jeg sitter inne å leser uansett da for å se positivt på det hihi ønsker deg en nydelig helg:) klem monica

    SvarSlett
  2. glemte jo helt å si at det var nydelig hylle med et vakkert lys og lekekrt med blomster i sausenebb:)

    SvarSlett
  3. For et fantastisk hjem og for en strålende blogg:) He he, mange som lager peanøttkake i langpanne.. Jeg leter optimistisk videre...
    Ha en herlig helg.
    klem fra Elisabeth i Nord

    SvarSlett
  4. Den hylla ble jo supersøt, lurer på om jeg får begynne å invistere i litt hyller selv... :)

    SvarSlett
  5. Nydelig hylle med vakker pynt på!
    Ser ut som dere har hatt en flott dag i vakre omgivelser:)

    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Kjenner gårdidyllen helt hit!!! Som dere koser dere,et herlig innlegg!! ha en flott helg,klem fra Anette

    SvarSlett
  7. Ser ut til at dere koste dere, ha en fin helg, Kristin

    SvarSlett
  8. Så koselige bilder! Du er flink med detaljene:-)

    God helg til dere!

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei hei...og takk for koselig hilsen hos meg ;O)
    Slikt et vakkert hjem dere har skapt her på gården!
    En herlig blogg med masse inspirasjon og flott interiør!
    Jeg legger deg til på blogglisten min så kan jeg følge med på dine sysler!

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  10. Hei!
    Takk for hyggelige hilsen:)
    Tenk å finne disse flotte tinntinga da, det må være kjekt å ha slike skatter rundt omkring.
    Kos dere videre hele helgen til endes!! Ser ut til at dere er godt i gang med det;)
    God helg!!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  11. Hei, Marianne! Takk for hyggelig hilsen:) Så mange herlige bilder du viser i dag!! Ingen tvil om at dere koser dere:)

    Ha en fortsatt strålende helg!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.