tirsdag 26. mai 2009

Piknikktid...


Det startet med en piknikk-kurv på Nille til 49,- Så ble den nå idag malt hvit (selvsagt:-). Fint nok det, men da kom jeg på at stempelet på stabburet kunne gjøre kurven unik; G Solbraa, Balke, Hørsand st. Min kjæres oldefar sitt stempel. Så når vi drar på piknikk, er det bare å se nedi kurven om den er vår;-) Internt: Stempelet er akkurat like fint, jeg brukte vannbasert og vasket det forsiktig av igjen, svigers med slekt:-) Nå er det på stabburet igjen, så senk skuldrene. hehe..

Underveis-bilde, og under er bilde av utgangspunktet. Simsalabim:-)



Klar for piknikk!

17 kommentarer:

  1. Oi, den ble jo knallbra!! Svært stempel, stilig! :D

    SvarSlett
  2. hei :)
    har akkurat samme kurven eg og :) og vil og ha den kvit...var tenkt å spraye den eg, men er det betre å male tru du??

    var stili med stempelet i botn :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott den ble!!
    Så morsomt med det stempelet,
    ikke akkurat noe det går 100 av på dusinet hos panduro..
    Må innrømme at jeg også har rasket med med en slik fra nille, men den er foreløpig i sin opprinnelige, kjedelige tilstand!

    Klem G-C

    SvarSlett
  4. Wow...så stilig,og med det unike stempelet...like it:O)koselige innlegg ellers på siden din her også..Go`ukestart til deg fra Maliva

    SvarSlett
  5. Ja, bruk spray du, jeg malte pga hadde ikke tid til å dra og kjøpe hvitspray i butikken:-)

    SvarSlett
  6. Kjmpefin- kjekt å bare kunne hente et såå fint stempel:-)
    Ble kjempefin!
    Klem Hege.

    SvarSlett
  7. Så fin den ble! Artig og få satt litt eget preg på tingene, og det stempelet var jo veldig orginalt og fint:)

    Sweet dreams og god natt:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Så flott den ble med det stempelet :))
    Moro :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. Den ble jo kjempe fin! Og så stilig med eget stempel! Du har virkelig mange skatter å finne der hjemme:)

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  10. Ååå, sånn en vil jeg også ha! Den ble knallfin, ekstra spesiell med stemple nede i deinn da:)

    SvarSlett
  11. Så gjennomført og flott kurven ble etter noen strøk maling. Og med stempelet ble den jo virkelig komplett. :)

    SvarSlett
  12. ååå den ble jo utrolig fin, har stått å sett på den kurven jeg også, men har foreløpig ikke tatt den med meg, men skal innrømme det at når jeg ser hvor fin din ble så fikk jeg virkelig lyst på den;) nydelig med det personlige stempelet i bunnen:) klem monica

    SvarSlett
  13. Først takker for beøsk inn til meg:)
    Forandringen på korgen ble kjempe lekker, stemplet gjorde susen:)
    Føste gang på besøk hos deg og her var det mye fint å hvile øynene på, ser også du er en aktiv blogger med nytt nesten hver dag.

    SvarSlett
  14. Så herlig den kurven ble - med eget emblem :)
    Er så morro å se alt du får til, og alt du finner :) Stå på.
    Mumseklem fra meg

    SvarSlett
  15. Tenk å ha et slikt stempel liggende og så kunne bruke det til noe så moro som det der. Det ble jo bare rålekkert!

    Har ikke vært innom bloggen her før, men dere ser jo ut til å ha det så koselig og fint. Kommer helt sikkert innom her igjen.

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  16. så fin den ble :) og skikkelig gjennomført med trykket nedi!

    Tror nok at jeg må ta turen innom Nille :) og så må nok korga få litt hvitfarge på seg!!! Herme herme :)
    takk for inspirasjon, vakker blogg har du også :O)

    Ha en superduper dag!!!

    SvarSlett
  17. Hei.
    Så koselig med nye besøk på siden min.
    Hørtes deilig ut å flytte til et landligere liv fra bystress og det var et nydelig hus dere hadde.

    Skal legge ut fargenr. på den malingen når jeg får hentet boksen med maling på småbruket vårt.
    Ei fin helg til deg.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.