mandag 4. mai 2009

Sommerblomstene er ankommet...

Hei igjen,
etter en familiær og koselig helg med masse latter og utejobb, er det alltid vemodig å sende slekta hjem igjen... De bor så altfor langt unna.... Men, jeg trøster meg med favorittblomstene mine:-) I år som tradisjon tro er det margeritter på trappa. Eføy og rosa pelargonia også. Må følge med på yr.no så det ikke blir frostnetter uten at jeg får pakket dem inn...


Vil ha litt miks mellom gammel og nytt, så denne gamle melkesilen har fått noe annet enn "mjølk, direkte fra kua" i seg:-)


Fikk hjelp av mamma og pappa til å sette ut og vaske hagegruppa, nå er det deilig ute! Vi spiste kake der i helga, og mandagen får jeg nye rosemønstrede sitteputer til gruppa. Det blir bra!

Nå skal vi spise før Henriks første fotballkamp i år. Etterpå er det klart for en tur på et annet sikkert vårtegn: trampolina:-)




God dag videre fra

8 kommentarer:

  1. Vivi, nå er det på tide å handle sommerblomstene:-) Klem, Marianne

    SvarSlett
  2. Å, så koselig...nydelige blomster! Litt tidlig med uteblomster her, men snart...

    I år håper jeg at jeg kan "pynte" den nye inngangen vår, selv om vi ikke er ferdig med gangen innenfor - mangler gulv, vel egentlig alt annet også - kun sikringsskapet og døråpninger/vindu er på plass (og selvfølgelig veggene;o)).

    Uansett er jeg i "pynte ute"-modus, og da blir det en tur innom "I Gros Hage" (selvfølgelig på nett...) der er det nemlig mye fint!

    SvarSlett
  3. Nydelig og vårlig hos deg,sjkker gradestokken hver kveld jeg og...:-)
    Og ang. trampolina,pass på...(se innlegget mitt fra lørdag)
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Så koselig det er hos dere, nydelige blomster også:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Det bare oser av idyll på Balke gård!
    Skikkelig flott med blomster i den gamle melkesila...
    Og kjære du; om jeg noensinne legger ut på en så strabasiøs tur igjen, så skal du ikke se bort i fra at jeg tar deg på ordet!!!
    Står med fyrstikker i øynene og klorer på døra..hi,hi
    Men med all skjønnheten og idyllen som råder hos dere med hadde det vært vanskelig å komme seg vidre..
    Ha en skjønn ukestart!
    Klem fra Gunn-Cathrine

    SvarSlett
  6. Så koselig det ble på trappa! Likte veeldig godt den melke-silen din med blomst oppi!

    Ha en fin dag! Klem Nina

    SvarSlett
  7. Heisan...så koselig med blomster utenfor:) Margeritter og rosa blomster er et must..hi.hi Så fine bilder hos deg..og så fint dere bor til! Vårklem fra meg

    SvarSlett
  8. Koselig med den melkesila.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.