søndag 24. mai 2009

Mamma Mia for en helg!:-)

Hei på deg, så kjekt du stikker innom! Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar:-)
Igår var vi på Mamma Mia i Oslo (ja, jeg har vært der før, men den er SÅÅÅÅ bra!!!) Etterpå var det tapas med kusine, så koselig vi hadde det! Vi måtte roe ned etter shopping og musikal:-)

Deilig starters...
Tapas og fotogene tantebarn og søskenbarn:-)
Så var det hjem og kose oss ved dette bordet! Dette tinnfatet (samt tinnlysestakene i hallen) har alltid vært på Balke, også før min kjære sine oldeforeldre kjøpte gården. Det står til og med om det i bygdeboka for Løten:-) Trolig fra 1700-tallet.
Krone, roser og lys, grått og rosa...vakkert, ja...


Nå har vi kost oss med sen frokost ute i hagen, huset tomt etter at min kjære søster med barn dro.... Kom snart igjen!!!


Mange gode minner-helg,

13 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en herlig helg!
    Tapas er godt, mmm, nå ble jeg sulten;)

    SvarSlett
  2. Ååå, det hørtes ut som en toppers helg! Stemmer i med min søster og sier tapas er DIGG! :)

    SvarSlett
  3. Så godt med sånne helger sammen med sine kjære!!! Ser jammen ut som dere koste dere!! Klem

    SvarSlett
  4. Høres ut som dere har hatt en flott helg! Kos deg resten av kvelden:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Mamma mia - misunnelig på både den og maten. Vi hadde jo så kjekk tur sist...Ikke lenge til vi sees igjen - da skal sommerkjolen på. Ju-hu!

    SvarSlett
  6. Høres ut som du har hatt en topp helg, så herlig!!!: ) SÅ artig med Mamma Mia, skjønner du kan anbefale den?; ) Har lenge hatt lyst til å se den forestillingen selv..

    Klem Frk T

    SvarSlett
  7. Høres ut som dere har hatt en veldig hyggelig helg.Så Mamma Mia i New York i påsken og det var en fantastisk forestilling.Har faktisk også lyst til å se den i Oslo.

    SvarSlett
  8. Særdeles vellykket helg ser jeg!!
    Herlig med slike...
    nydelige bilder viser du også!
    Spesielt morsomt med det gamle tinnfatet!
    Klem G-C

    SvarSlett
  9. hei :) koseleg helg du har hatt :) fine bilder :) mamma mia var sikkert kjempebra!! ha veldig lyst dit :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  10. Hei du !
    Jepp, det er akkurat sånne ting vi trenger vi staute Hedmarkinger ! En bytur er som balsam for både kropp og sjel . Det er jo både hyggelig og nødvendig med litt variasjon i tilværelsen.... og så er det så godt å kåmmå HEMMAT !
    Kos deg !

    SvarSlett
  11. Hørtes som en super helg. Kunne godt tenkt meg på den norske Mamma mia jeg også, men jeg skal på det i London i august så det får holde:-)

    Håper dere får en flott uke!!

    SvarSlett
  12. så gøy at du har besøkt bloggen min.
    herlighet..for et nydelig hus og sted du bor.
    gleder meg til å følge bloggen din :)

    SvarSlett
  13. Hei!
    Ja det ser virkelig ut som dere har hatt en god langhelg:) Familiebesøk er gull verdt!!
    Tinnfatet er en skatt for både dere og huset. Blir helt spesielt når det har vært der hele tiden, da blir det historie i tillegg.
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem Kristin

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.