torsdag 7. mai 2009

Svingstang på badet!

Takk for hyggelige kommentarer, er så kjekt dere legger igjen spor!!! Takk og takk!

Nå er det litt full fart mht bursdag, men jeg skal vise dere hvordan dekke til et dusjkabinett:-) Jeg har jo vist litt fra badeprosjektet, nå kommer litt til!

Jeg har kjøpt en svingstang (gardinstangen heter det, altså:-) på Maxbo for 138,- den har jeg festet til veggen og dratt ut til ønsket lengde ifht dusjdørene. Jeg kjøpte en gardinhøyde på KID i speilfløyel som jeg hang opp. Nå ser badet mye hyggeligere ut, og gardinen står ikke i veien eller gjør annet galt enn å dekke plastveggen... Gardinhøyden kostet 500,- tror jeg, men det er et nydelig stoff som jeg skal sy nede på lingardinene våre, ca. 50 cm nederst. Skal ha det i peisestua, tror det blir bra! Men nå er det badet alene som får nyte godt av det:-)

Førbilde av dusjkabinettet og badet...

Klem fra

5 kommentarer:

  1. Flotte bad-detaljer hos deg, stigen var også kjempefin. "Svingstang" på badet har vel de fleste kjent før leggetid en gang i livet - men denne var både stabil og fin...

    SvarSlett
  2. Lekkert,her var det mange flotte detaljer..og stigen er både dekorativ og praktisk...Go`helg til deg fra Maliva

    SvarSlett
  3. så lekkert det ble, en nydelig detalje. Er så kjekt å surfe rundt på blogger her og bli så utrolig inspirert!!Ønsker deg en nydelig kveld og en god helg:)

    SvarSlett
  4. Nemenn så stilig!!
    Stoffet gav badet et skikkelig eksklusivt preg!
    Skikkelig kreativt påfunn spør du meg!
    Flink er du!
    Klem G-C

    SvarSlett
  5. DET må jeg si var en superfin idè!!! Jeg har et dusjkabinett jeg ikke akkurat er stolt av. Det er jo ikke noe fint det.... Men et lite forheng foran! Hallo! Så lurt!

    Den saken skal jeg jammen sjekke ut! Ha! :O)

    Ønsker deg en fin søndag.
    Hilsen L-jo

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.