tirsdag 19. mai 2009

Vannfontene...


De fleste har vel en litt harry side, og min kjære synes jeg er knallharry som har kjøpt vannfontene:-) Planen i fjor var stor dam med fisker og planter og fontene....Begynte stort med presenning og det hele, og endte opp med en jerngryte fylt med marmorsteiner ved hovedinngangen - hehe... Men min kjære skrur den alltid av, så for å nyte lyden av rennende vann (undervurdert!!), lister jeg meg ut og setter den på om kvelden;-)
Ikveld har jeg holdt på med regnskapet etter 17.mai på skolen, så FFruer forsvant dessverre fra meg. Da måtte jeg avslutte dagen på en annen hyggelig måte, så kjørte avsted og kjøpte siste utgave av Se og hør, en glass-cola og satte strømmen til fontenemotoren på før jeg satte meg ned her ute:-) Man har det ikke mere morsomt (harry?) enn man lager selv:-)
God natt fra lysfontena:-)

13 kommentarer:

  1. He.he..
    Synes du skal fortsette å NYTE dette jeg...
    det bor vel en harry i oss alle..??
    Og det kan absolutt forsvares med den beroligende effekten rennende vann har!
    Synes det var flott jeg!
    Klem G-C

    SvarSlett
  2. Rennende vann er jo så herrlig å høre på:) Vi hadde stor fiskedam i hagen her også,men den ble gravd igjen da barna kom til..orket ikke den bekymringen;) Men når de blir større,DA skal jeg lage den til igjen,er jo så hyggelig innslag i hagen;)
    Fine bilder hos deg iallefall!Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  3. hei :)
    so utruleg koseleg uteplass du har :) og fontene var veldig fin! hadde ein liten dam i hagen der eg budde før og syns det er so herleg gå ute i hage og høyre lyden av sildrande vatn :) er beroligande å høyre på :)

    konkuranse hos meg om du vil delta :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  4. Litt "harry" må man da være;)
    Synes det var flott jeg-

    ha en super onsdag

    Klem E)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Vær så harry du bare vil, nyt det og ikke bry deg om hva mannen sier;) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Er det harry med fontene? Syns nå din så ganske moderne og fin ut jeg da! En ting er i alle fall sikkert: lyden av fontenen er balsam for sjelen :0) Så nyt den i fulle monn! Virkelig en koselig plass du har laget deg der!!

    SvarSlett
  7. Synes det så kjempekoselig ut jeg! :D

    SvarSlett
  8. Fontenen er ikke mye harry du...syns den ser koselig ut jeg:) Har fontene selv jeg og storkoser meg når jeg sitter ute og hører lyden av sirklende vann:)) Skal lage meg en til nemlig:)Takk for koselig kommentar :)
    Har tatt meg en runde i bloggen din, nydelig blogg du har:) Kommer tilbake jeg!!
    Ha en flott laaanghelg!!

    SvarSlett
  9. Vann i hagen er noe jeg alltid har ønsket meg. Dette så veldig flott ut. Ha en nydelig fridag i morgen. Masse friklemmer fra Elin:O)

    SvarSlett
  10. Jeg synes slett ikke fontenen var harry! Så kjempekoselig ut!!
    Utrolig koselig uteplass du har der også. Der skjønner jeg godt at du koser deg :)

    Tusen takk for tipsene du ga meg i forhold til behandling av nyslipte furugulv forresten. Tror nok at vi lander på noe lignende :)

    Mannen i huset har pådratt seg en skikkelig halsbetennelse, og vært helt slått ut en ukes tid, så gulvet har måttet vente. Jeg håper at vi får gjort det ferdig til uken:)

    Ha en fin langhelg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  11. Fontene må jo være kjempe dyre syns jeg,men hvor i Larvik området kunne jeg finne en liten fontene til inngangsdøra?

    SvarSlett
  12. Hei hopp, Plantasjen til 699.- :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.