fredag 8. mai 2009

Henrik 8 år!








En liten knert med et kjempestort smil har veltet en stein i hagen.

Nå er han så glad at han flyr som en pil med sommerfugler i magen.

I lomma si holder knerten en skatt som mamma skal få i presang.

Den fineste marken knerten har hatt den skal hun få med en gang.

Han løp inn døra og kjente seg klar med skoene fulle av søle.

Så syntest han at verden er skikkelig rar når mamma begynner å brøle.


Gratulerer med dagen, Knerten min:-)

Pippi og Henriks holdning: "Hvordan skal jeg kunne vite om jeg ikke kan det, hvis jeg aldri har prøvd?":-)

Kos og klem fra stolt mamma,



Ble så inspirert av Christines nydelige dåpsbok til sønnen Milian August, så kopierte dette verset:
Før du var unnfanget, ønsket jeg deg...Før du var født, elsket jeg deg...Før du hadde vært en time hos meg, ville jeg ha ofret livet mitt for deg..."
Vakkert, OG sant...
Idag våknet han til sang og lys og browniesrøre, ja fra Toro:-), akkurat det han ønsket seg. Og gaven er RÅ, han fikk dette:
Jeg kjøpte den onsdag hjem fra kurs på Gardermoen, kjørte den til nabogården hvor den har stått lagret. I går kveld etter at han hadde sovnet, sjøsatte vi den på "Balkesjøen":-) Og idag fikk Henrik bind for øynene og vi tok han ned til Balkine som den heter! Gjett om han ble glad!! Ble kjøretur før skolen;-) Bildeserie av den store dagen:

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til gutten din.For en flott presang han fikk.Datteren vår hadde en jolle som ligner denne, og hadde veldig mye glede av den.Hun solgte den for 3 år siden og brukte pengene til lommepenger på språkkurs i California.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen til en flott 8 åring:0)) så flott en presang han fikk, den vil han nok ha masse glede av.
    En liten stund siden jeg har vært innom deg, og må få si at badet ble så fint med forhenget og grattis med flott stigejobb, den var fin:0))

    Håper dere får en fin helg!

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  3. Skjønn gutt du har, skikkelig sjarmtroll:-)Båten er nok midt i blinken, får nok mange fine stunder med den vil jeg tro! Ha en fin dag!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. Gratulerer med storsjarmøren!!!
    Smiler jo med hele fjeset...ikke rart forresten, men DEN flotte bursdagsgaven!
    Ha en stor-fin feiring!
    Klem G-C

    SvarSlett
  5. vivi og resten av gamleveien 208. mai 2009 kl. 18:38

    hipp hurra for henrik!!!!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.