fredag 8. mai 2009

Pynteputer og eføykrukker...

Da er det klart for å vise frem antikke krukker og deilige puter... Jeg kjøpte to like krukker til hallens vinduskarmer, hadde ikke to like fra før, altså.. Disse heter antique og er i matt malt betong med dekor på. Heldigvis lakkert på innsiden, jeg kan være litt ivrig på å vanne når jeg først kommer på det:-)
Jeg fant også disse nydelige putene med masse detaljer, det er så gøy når man finner noe man liker, sjekker prisen og vips så står det -50%. Beige og hvitt er så fint sammen, så disse to kom i sofaen i dagligstua.
Ellers har jeg vært på skolen og stekt 25 pizza sammen med en annen FAU-representant idag. Skolen vant reflekstelling, alle hadde refleks i vinter, og DET måtte vi feire. Nå tv-kroken med de nye, hvite putene:-)
God helg fra

Marianne

9 kommentarer:

  1. Så nydelige puter og hjerteranke:0)

    Perfekte detaljer!

    God helg!

    Stor klem Heidi-anitha

    SvarSlett
  2. Hei Marianne!
    Så fin blogg du har og ett nydelig hjem... Her har jeg ikke vært før. Kommer definitivt tilbake! Denne likte jeg!
    Takk for kos kommentar!
    God helg!

    SvarSlett
  3. Lekkert!
    Artig å shoppe når det er salg da!
    Deilig å synke nedi etter skoledugnad tenker jeg!
    Ha en super helg!
    Klem G-C

    SvarSlett
  4. Heisan...lekre ting du har funnet:)
    Nyydelig pute...og sofaen var også veldig fin!
    (har helt lik selv hi.hi)

    Ha en flott helg, klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig puter og blogg. Hit kommer jeg igjen.

    Klem ingunn

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så nydelige puter du har funnet:) Og eføyranken har fått en "verdig" plass i en nydelig krukke.
    Fortsatt god helg til deg!!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Hei så vakre puteer, herlig når man finner akkurat det rette, nyt dagen. Klem Kristin

    SvarSlett
  8. nydelige puter og eføy. Ville legge igjen kommentar på det nyeste innlegget, men det gikk ikke ann å trykke inn på den? Ville bare si at den var nydelig den sinkstaken din, vakker med sink, tlys og rosa, herlig:) ønsker deg en nydelig søndag:)

    SvarSlett
  9. hei, hei!

    Malingen har ikke kommet i gang ennå, mye skraping og grunning først:-( Setter i gang i morgen, gleder meg til det faktisk, blir spennende med ny farge! Legger ut bilder så fort det skjer noe:-) Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.