lørdag 16. mai 2009

Det nærmer seg 17.mai og her skal mye ordnes.. Igår måtte jeg le, vi dro på butikken med bilhenger for å handle inn:-) Det var til skolens arrangement, men det visste jo ikke alle som gikk forbi da vi lesset 7 kasser brus og 150 godteposer på planet:-)


Tulipaner fra egen hage i et sausenebb er borddekorasjonen iår... Riktige farger, dette:-)
På barnas bord har de fått lys og blomster i samme skål med vann, regner med det er tryggest..
Da er vi igang med siste innspurt, ønsker alle venner, familie og folk som stikker innom en god 17.mai,-heldige er vi som bor i et land med en grunnlov som bygger på folkestyre og frihet....

Klem fra
-som skal ut å kjøpe BLÅE servietter:-)

4 kommentarer:

  1. Det blir nok supert, ha en fin 17. mai! :)

    SvarSlett
  2. Her var alt klart til den store feiringen, og vakre bord. Lykke til med dagen!

    SvarSlett
  3. Ha en fantastisk dag i morgen!!
    Med så nydelig dekket bord, kan jeg ikke tenke meg at det blir noe annet enn det!!
    Klem fra Gunn-Cathrine

    SvarSlett
  4. Håper du hadde en nydelig feiring:) så vakkert du hadde pyntet bordet, lekekrt med tulipaner i sausenebb og perfekte farger:) ønsker deg en nydelig tirsdag:) klem monica

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.