mandag 28. februar 2011

Små krystallkroner...

 Se her hva min søster kjøpte for meg i Molde, lysslynge med krystallkroner!!! 
Så den første gang hos Line med den fine bloggen http://aurora-loccitane.blogspot.com/ og har brukt den på bordet, men skal ha den i paviljongen til våren.  Så søt, atte:-)
Da lyslenken var på plass på lørdag, serverte jeg gjestene Hegemeny: Lun chevre til forrett...
Og kyllingsandwich til hovedrett, tusen takk for nydelige oppskrifter, husfrue 4! 
-Desserten stod Amalie for; eplekake med vaniljesaus og blåbær med grilla marshmellews..Mmmm... 

12 kommentarer:

  1. Det var en veldig fin lysslynge!! Nå blir jeg sulten, lun chevre...mmm...nam nam

    SvarSlett
  2. mmmm å som du frister, dette så alldeles nydelig ut,
    men å flott lyslenke da,
    aldri sett maken ,blir fin ute til sommeren,
    deilig for i morra er det mars, å vår mnd.
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei:)
    den var urolig fin! Hvor i Molde kjøpte hun den? Går det ann å bestille derifra, jeg ønsker meg en slik en som jeg kan ha på veranda til sommeren:)

    Ha en fin fin kveld:)

    Klem og smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  4. Hei Brit Olaug, lysekronene ble kjøpt her : http://www.rivieramaisonmolde.com/og jeg vet de sender. Lykke til om de har de fortsatt, jeg elsker dem, men tror de er mest tenkt til juletreet og som julelys noe jeg synes er ALTFOR snevert tenkt når det gjelder prismer og lenker, hehe:-) Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  5. Wow!! Så LEKKER! Har aldri sett noe lignende!? RM altså;)) Den blir fin og stemningsskapende i paviljongen din, ja!

    STOR klem
    Anette:)

    SvarSlett
  6. Snill søster som vet hva fruen liker! :)
    ...og maten ser jo bare nydelig ut!

    Håper du er fornøyd med rosetten, Marianne! ;)
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  7. Namm, det så og hørtes helt nydelig ut! Herlig lysslynge -første gang jeg ser en slik type slynge. Den kan jo brukes til myyye bare man kommer på det! Tipper den skaper fin stemning i paviljongen jeg.. bare å vente på vår og sommer!
    Klem

    SvarSlett
  8. Åh, for en utrolig fin lysslynge da du!
    Ser nyydelig ut den kyllingsandwichen også.. nam-nam:)
    God tirsdag Marianne.
    Klem fra Line

    SvarSlett
  9. Stilig!!

    Om det er disse D-gjengen bøkene du mener, så er det fire av de ser det ut til.

    Ha en trivelig da:)

    SvarSlett
  10. Nydelige lysslyngelampe....og menyen virket veldig fristende må jeg si. Ha en fortatt fin tirsdag....klem

    SvarSlett
  11. Så hyggelig at du har linket til meg :-)
    Jeg er enig med deg, den lysslyngen er bare sååå fin og jeg også elsker min.

    Har aldri hatt så fint juletre før. Jeg kjøpte to, og ga den ene til moren min i gave rett før jul, og hun ble såååå glad.

    Lysekronen din med rosetten i taket er bare sååååå fantastisk vakker. Helt nydelig ble det.

    Ønsker deg en fin fin onsdag, Marianne.

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Den var flott! Ønsker meg sånn på Imset også, men har ikke flatt tak... :/

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.