mandag 14. februar 2011

Valentinerdagen 2011..

De beste ønsker for deg fra meg!
 Kjempekoselig ettermiddag med middagsgjester, det ble hjertepannekaker....Og det ble varm sjokolade med krem på toppen med noen hjertedryss øverst...
 Og det ble hjertebrownies med melisdryss, hjertestrø og hjertelys...
Jeg kom hjem 10 minutter før gjestene kom, men med grei jente som fikset kake og rydding, henta takka og tente lys så gikk det veldig bra:-)  Latter, spill og skravling rundt bordet, ja det er dette som er livet spør du meg...


4 kommentarer:

  1. Så deilig med hjerte middag.
    Heldige naboer får jeg si:-)

    Kos dere med siste rest av valentinsdagen.

    SvarSlett
  2. Høres ut som en koselig dag :)

    Kos deg med den lille timen som er igjen av hjertedagen!

    SvarSlett
  3. Marianne!
    Så koselig med besøk og gjennomført hjerte-tema ♥

    Håper du får en fortsatt fin kveld,
    klem fra Laila

    SvarSlett
  4. Ser ut til at du virkelig har fått feiret kjærlighetens dag:) Så nydelig ut:)
    Takk for kommentar.. Jeg skrev innlegget på fredag, om god helg da... Kommer ikke datoen opp hos deg? Jeg måtte jo inn og se:)
    Har bare så mye annet på gjørelista mi, så det blir ikke innlegg hver dag:)
    Ha en fin dag.
    Klem J.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.