søndag 13. februar 2011

Hjertedagen...

Hei, jeg forbereder Valentinsdagen..Har invitert naboer på hjertemiddag, så nå tror jeg middagen er klar...Hjertepannekaker med syltetøy, brownies i hjertekakeform med hjertestrø fra Bake it pretty og en god, varm sjokolade med krem og hjerter drysset på toppen...Litt usunt kan man si, men så får resten av uka bli fylt med grønnsaksmiddag, fisk og magert kjøtt;-)
Har ellers hatt en fin morsdag, fikk kjeksfrokost på senga, lys og sang, krus, drops og flotte tegninger/kort. 
 Siden jeg er oppmann på Amalies håndballag, har jeg vært på turnering i dag før vi dro ut og spiste med oldemor på Alanya, en tyrkisk restaurant på Hamar med god mat.  Avsluttet morsdagen med å få disse nydelige rosene fra min kjære.  God morsdag til alle gode mødre der ute!
Og god Valentinerdag ønskes deg av

7 kommentarer:

  1. Virker som en flott morsdag.

    Ønsker deg en fin ukestart :)

    SvarSlett
  2. http://sjarmerendechic.blogspot.com/2011/02/vil-du-ha-valentinesgave.html :P må bli med på denne marianne

    SvarSlett
  3. Hjertepannekaker var jo helt herlig!
    Det er noe jeg må prøve;)) Koselig å feire sammen med andre, heldiggrisene! Hvem bryr seg om kaloriene på en slik dag;)) Gratulerer med dagen, ser ut til at det har vært en super morsdag:)
    Ha en strålende uke, klem♥

    SvarSlett
  4. Hei Marianne
    ღ Titter innom for å ønske deg en fin uke og valentines dag i morgen ღ Hørtes ut som en herlig morsdag du har hatt også :) Ha en fin kveld videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Ha en riktig fin dag, Marianne!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  6. God valentinerdag til deg også!
    Her blir den ikke feiret, vi feirer heller bryllupsdagen vår om fem dager ;)

    Klem, Nina Kristin

    SvarSlett
  7. Hei og Happy vanentinesday! Ser deg pryde hele førstesida på Nationen idag, flott oppslag!, gratulerer Marianne.

    Klem ifrå Monica

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.