fredag 11. februar 2011

En skikkelig mammakveld...

Ordet tivolipappa har blitt byttet ut til godismamma ikveld:-)  Min kjære er ute på jobbselskap, og jeg har nikost meg med ungene og skjemt dem litt bort, en deilig følelse innimellom!
Vi kjøpte Se opp, en fin familiefilm.  Henrik fikk seg 60" flatskjerm nylig, og rommet hans ble derfor et lett valg ikveld...
Med bukt under bena, koste vi oss skikkelig....Lov å skeie ut innimellom, vel?... Ellers er bamser og kaptein Sabeltannperioden over, slik ser gutterommet ut nå...Solbergbil, spinningsykkel og kuskinn på gulvet.
Etterpå ble det den nye pizzaen fra Grandiosa, "hjemmelaget" heter den...Ungene likte den, jeg synes nå best om min kjæres fredagspizza som virkelig er hjemmelaget...
Men nå sover tre fornøyde barn, jeg har hentet min kjære, ja, det er godt å avslutte fredagen slik...God helg til deg og dine fra

4 kommentarer:

  1. Så riktig koselig ut dette her,å så flott Tv da gitt..er nok en gla gutt:)
    Kos deg videre i helgen med din kjære og...
    klemklem

    SvarSlett
  2. hei Marianne,
    så herlig en kveld du hadde med barna dine,
    å så stor kino tv ,deilig å sitte i senga å se film å bare kose seg da, mye bedre enn på kino.
    det er viktig å ta seg tid til dette,
    plutselige en dag er de små blitt store å vil ikke..
    men kan trøste med at det kommer tilbake,
    ønsker deg å dine en nydelig helg,
    her er -12.7 igjen, vi som hadde våren her med drypp fra taket...
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som dere har skjønt det med fredagskos altså! ;)

    SvarSlett
  4. så deilig med sånne kosekvelder:)
    Sendt deg en award foresten:)

    Klem fra Brit Olaug

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.