tirsdag 15. februar 2011

Forslag til møtemat..

 Jeg forbereder dagens prosjektmøte og tenkte jeg skulle servere litt til kaffen, siste møte før jeg går ut i permisjon.  Istedenfor å styre med kake eller annet, kjøpte jeg påsmurte lefser og fant frem en form..Man kan jo velge mange motiver utfra tema, vi har alt fra hjerter til kyllinger og engler i skuffen her...  Denne formen kjøpte jeg på Island, og grunnen er at prosjektet har elg som tema (hva gjøre for å vekke bilistene langs vegen slik at ulykkene går ned..)
Så vips, i løpet av ett minutt ble møtematen min klar...
Da håper jeg det vil smake, vel bekommen, som Wenche sier:-)
-Og til middag skal vi spise engler...fiskepuddingengler;-) 


12 kommentarer:

  1. Så lurt da! Det der skal jeg tenke på neste gang jeg skal ha noe her hjemme.
    Ha en god dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. hei.
    men å smart og råstilig dettte ble, å så lett i en fei..
    ja ikke lett å vite hva en skal gjøre ,det er jo så mye ulykker med elg, min kusine opplevde det selv i fjor, den hoppet rett på dem, gikk bra med dem, men de kjører jo forsiktig på veier der elg ferdes, de bodde da i skogen ,så de vet..
    ønsker deg en fin dag, går fort til perm nå, alt bra med deg håper jeg,
    tina har så bekkenløsning hun, strever litt med det.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. WOw så kreativt! Det behøver ikke å være så avansert alltid:)
    Håper det smakte, det så veldig innbydene ut:)
    Ha en fin dag!

    Nå skal permisjonen snart nytes, så heldig du er!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Brit Olaug

    SvarSlett
  4. Hei Marianne.
    Snakk om å være en kreativ dame, du er god du!
    Kollegaene dine må jaggu sette pris på dette:)

    Engle fiskepudding...ikke dumt nei.
    Takk for at du delte dine gode ideèr.
    Ønsker deg en fin Tirsdag.
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Heisann ;)

    Så tøft å lage rein og engler av mat. Jeg har en datter som lager mat kunst til matpakken sin så jeg skal vise henne bildene dine. Kanskje hun får flere ideer ;)

    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
  6. Hehe, stilig mat! Det enkle er ofte det beste sies det!!

    SvarSlett
  7. Utrolig smart - og enkelt;)
    Ha en fortsatt fin tirsdag!

    SvarSlett
  8. Så genialt... Det skal jammen jeg og gjøre nestegang vi skal ha servelat.. hvorfor ikke ha hjerte servelat.. Takk for supert tips :-)

    SvarSlett
  9. Så genialt - oog enkelt,tusen tak for kjempekjekt tips M:-D
    Går du ut i permisjon alt?!
    - har ikke fått med meg termin her tror jeg:-D
    Ja, ja koos deg masse nå da(ta det med ro etc...!):-D
    Klem, H.

    SvarSlett
  10. Så morsom en ide, tipper spesielt barn vil synes dette er toppers. Tusen takk for award, tar llitt tid, men det kommer nok noe snart.
    Ønsker deg en herlig kveld, håper du får en flott jhemmetid.

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  11. Hehe - moro med mat! Tipper elgene slo an...

    SvarSlett
  12. morsom mat:)...og enkelt....når en bare kommer på det:)

    klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.