onsdag 2. februar 2011

Vårtegn på kjøkkenet i februar....



Jeg har fått strøket gardinene og hengt de opp, våren kom da automatisk til Balke gård:-) Sommerlig og romantiske, akkurat slik en stil jeg blir oppriktig glad av å ha rundt meg.
Tenk å kunne si at jeg har brodert disse selv...Drømme-drømme...Er litt på hugget til å lyve akkurat nå, men det skal man jo ikke gjøre, så nei, de er ikke hjemmelagde, jeg har ikke tålmodighet til slikt arbeid...Men beundrer dersto mere de som er flinke i håndarbeid!  Det nærmeste jeg kommer sying, er vel "sy"klubben jeg er medlem av, og der bare skravler og ler vi::-)  I morgen er det husfruemøte, gleder meg slik!!!!  Men først er det tur til Hunderfossen og møte på Vegmuseet.  Mye farting om dagen...
 Disse rosene kjøpte jeg på interflora, ukens tilbud. 20 langstilkene roser til 99,- Dagens reklame!
 Så med nye gardiner og roser på bordet er det klart for en flott dag selv om jeg ikke skal være hjemme...Godt bare å vite at våren venter på kjøkkenet når jeg kommer hjem fra jobb.. 
-Takk til Pernille som hjalp meg med komprimeringen i Picasa!

7 kommentarer:

  1. Ingenting slår følelsen man får av å henge opp nye kjøkkengardiner. Jeg er en gardin-person, og er nok ikke veldig glad i vinduer uten gardiner. Nydelige små broderier på kappen din!

    SvarSlett
  2. å de var virkelig søte! Det er så godt å vite at våren nærmer seg med små skritt:)
    Her er hjemmedag med en syk liten (stor ) femåring:)

    Ha en fin dag på jobben!

    Klemmer fra Brit Olaug

    SvarSlett
  3. Søte gardiner og nydelige roser.....kos deg når du kommer hjem igjen:)

    SvarSlett
  4. Så nydelige gardinkapper, disse brakte jammen våren inn på kjøkkenet ja. Herlige roser også. Jeg har fridag i dag og før jeg nå drar på trening skal huset ryddes så det blir koselig å komme hjem. Her er det ikke så mye vår i hus enda, men ryddig er det ihvertfall :-)

    Håper du får en fin dag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Friske blomster er gull:) Flotte var de:)

    SvarSlett
  6. Det var noen veldig sjarmerende og nydelige gardiner. Har du brodert de selv?
    Våren er her snart.Det kjenner i både kropp og sinn.
    Klem!

    SvarSlett
  7. Flott vårstemning på kjøkkenet ditt....ha en herlig onsdagskveld.

    Klem fra Mona

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.