tirsdag 1. februar 2011

Før gardinene kommer opp...



Hei igjen, etter ei helg med fest på "lokalet" på lørdag, sofasløving søndag, har det vært jobb og datatrøbbel her.  Bruker nå Picasa til å redigere bildene og tror det blir bra, men får man komprimert i det programmet?  Råd mottas med stor takk!
Tar bare noen bilder nå for å vise dagens kjøkkengardiner, var på møte i Trysil idag, og før jeg dro hjem igjen stakk jeg innom en interiørbutikk og fant noen gardinkapper med påbroderte blomster som jeg kjøpte og skal henge opp!  De er blant annet blåe blomster på dem, så da blir det blåe detaljer på kjøkkenet også:-)

Ellers er det sen middag da ungene har vært på håndballtrening og speideren idag.  Ha en fin 1.februar, hurra vi er nærmere våren!;-)

8 kommentarer:

  1. Jihah! Våren et skritt nærmere. Snart kommer vår-gardinene opp i dette huset også! God bedring fortsatt, forresten...tirsdags-klem

    SvarSlett
  2. god kveld Marianne,
    blir koselig med ny gardin da, herlig med blått,
    blir gøy å se.
    ønsker deg en fin kveld vennen,
    klem fra sylvia.

    ps.nå nærmer det seg

    SvarSlett
  3. Så artig. Kanskje vi passerte hverandre i dag da? Eirik og jeg har nemlig vært på babysang i Trysil i dag. Etter sangen svimsa jeg litt rundt i bygda og var innom Askeladden, den røde oase og Trysil fargehandel. Var en jente gjeng med barnevogner:) Nå greys.
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  4. For å komprimere bilder må du trykke på "eksporter"-knappen nederst i skjermbildet (med en mappe som ikon). Tok litt tid før jeg også fant ut av det! ;)

    Fortsatt god kveld!!
    Pernille

    SvarSlett
  5. Å tusen takk, Pernille, dette gjorde jobben veldig enkel, hadde tatt meg mange frustrasjonstimer å finne den knappen, takk11 Og der vr jo vannmerke også:-) Klem, Marianne

    SvarSlett
  6. Bare koselig å kunne være til hjelp! :)

    SvarSlett
  7. :-) Ja, er det ikke det de sier, den største glede du kan ha, det er å gjøre andre glad:-)?

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.