fredag 28. januar 2011

Du skal få se livet er skjønt...

Kjøkkenbordet ropte litt etter meg, min latte og laptopen nå...Smil...:-)
Hei på deg!  Hvordan står det til?  Jeg vasker til helga, og skal kose meg med familien i sofaen ikveld.  Wook står på menyen her.  Nå er det slik at jeg fortsatt sliter med lungebetennelsen, er så utrolig lei av å hangle meg gjennom jobbdager, her hjemme og ellers...Skjønner at god helse er enormt viktig og en selvfølge for oss som ikke er plaget med å være syk.  Jeg vet jeg kan virke irriterende positiv på andre, og da jeg hadde feber og var sengeliggende hele ettermiddagen sendte jeg en melding til en venninne for å "vise at jeg også hadde slike fæle dager".  Huff, da hadde hennes nærmeste havnet på sykehuset i hui og hast...  Og jeg klagde over litt feber og for mye å gjøre på jobben..  Så min leveregel om å være positiv, tenke positivt og livet blir positivt, er nå ytterligere forsterket.  Man må leve mens man kan, ble vi enige om.  
Livet er skjønt for meg når man har disse rundt seg,  vi er friske, det er sommer og ferietid...Som jeg gleder meg til det!

Så gjør det, og riktig god, god helg fra meg til deg som kun "klager" over for liten tid til å blogge idag;-)

14 kommentarer:

  1. En riktig god helg til deg og...så håper jeg du blir frisk snart..
    klemklem

    SvarSlett
  2. Med ønske om god bedring, og god helg....kos deg med din familie.

    SvarSlett
  3. Ja, visst er det sant - Husk at leve mens du gjør det - husk at elske mens du tør det. Ikke mine ord, men ett av Piet Heins mange gullkorn.
    Livet er skjønt og livet er skjørt.
    En riktig god bedring og god helg til deg - klem fra Liv

    SvarSlett
  4. Enig med deg, har en ja dag idag, er så glad for så mye.....akkurat nå. Nå er jeg ferdig med en del må gjøre ting, herlig, skal bare nyte helga.
    Kos deg med dine skjønne, herlig bilde...

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  5. Herlig innlegg! Enig med deg:)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  6. Heisann....leeeeeenge siden sist...vil bare ønske deg god bedring....god helg til deg og den herlige familien din......
    Ta godt vare på hverandre.......
    Klem fra Kirsti...............i Kirstis verden enda....

    SvarSlett
  7. Ja, helt enig med deg:)
    Viktig å tenke positivt, selv om man møter litt motgang og sykdom. Som regel er det jo bare forbigående og en kommer seg raskere gjennom det om man tenker positivt. Det er noe jeg er blitt flinkere til i det siste året:)

    Vi er heldige som har familie og venner rundt oss, et sted å bo og mat på bordet.
    Ønsker deg og dine en riktig god helg også, klem

    SvarSlett
  8. Det er viktig å være positiv ja. Dagene blir så mye bedre både for en selv og ikke minst for de rundt en. God bedring kjære deg. OG en riktig god helg. Klem Merethe

    SvarSlett
  9. Jeg føler med deg, men for en herlig gjeng -åå som jeg gleder meg til litt utevarme! God helg til deg og!! Klem

    SvarSlett
  10. Ønsker deg og alle dine en kjempefin helg...en utrolig fin 5 kløver som sitter på trappa inn til sjurstua.Ja den har jeg gått opp/ned mange ganger...Håper du blir frisk og rask snart.Fredagskveld klem til deg fra meg :))

    SvarSlett
  11. Flott tone som ligger i dette innlegget også, positive toner, som står godt til den fine plassen deres.

    Det ser ut på bildet for at disse tonene går igjen i hele familien. En blir lett smittet av slike bilder og slike toner.

    Ellers ønsker jeg deg god bedring, rask bedring, og ikke vær så beskjeden at du ikke spanderer på deg å være litt syke i mellom. Husk det er en beskjed fra kroppen om at ikke alt er som det skal. Vi har ingen enerett på sykdom vi som har kroniske plager og er uføretrygdet. :)

    Men for all del, det gjør bare godt at en har slike tanker med seg gjennom dagen som du har, både friske og syke dager.

    Fortsatt god helg, håper det kan bli ei frisk helg, for deg og dine! Og igjen, takk for din gjestfrihet og at jeg fikk stikke innom.

    SvarSlett
  12. Så koselig familiebilde!
    God bedring til deg, og fortsett med å tenke positivt!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  13. Fint innlegg og er så enig! Positivitet og latter er en god medisin i mye!
    Håper du bedre og at alt står fint til med den lille i magen!
    Ha en fin uke:)

    Klem og smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  14. Herlig bilde av familien din Marianne:)))

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.