tirsdag 11. januar 2011

Bedring på gang!

Hei og hå, selv om bilen er syk, er vi andre heldigvis bedre.  Vi var på ultralyd på riksen igår, alt bra med nurket selv om mor har "hosta seg gul og blå" den siste uka. 
Var stort å se han/hun sparke og sutte tommel.  Fikk med bilder og kjøpte en hvit hjerteramme på KID som jeg satte bildet i.
I samme butikk var det halv pris på slike kurver som dette, blå flettakurv til å ha pledd oppi.  Har som sagt fått sansen for lyseblått, så da passet dette perfekt!
Og en liten ommøblering hører med hos oss når jeg har kjøpt noe nytt, flere sitteplasser ble det også.
Og på kjøkkenet er det dus rosa tulipaner som sprer glede...
Da er det klart for henting og bringing, god middag fra

8 kommentarer:

  1. Ah, så fin den kurva altså, har sikla på den selv også!

    SvarSlett
  2. Så koselig ramme med det første bildet av nurket - herlig! Jeg tror ikke du er alene om å hoste og harke for tiden. Jeg skulle vært på trening i kveld, men med verkende kropp og vondt i halsen blir det nok en tidlig kveld istendenfor.

    Nydelig kurv du har kjøpt, den passet kjempefint i den flotte stua deres :-)

    Ha en fin kveld og god bedring!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Så koselig med ultralydbilde. Bra alt er vel. Den kurven fra Kid var bare kjempefin. Må ta en tur i morgen. Kanskje de har dem her også.
    Ha en hostefri kveld
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  4. Å herlige ultralyd! det er så gøy å se de små i magen og de er så nære, samtidig så er de allikevel litt langt unna....hvis du forstår. Det er en glede å få barn og du er heldig som får oppleve dette igjen!
    Riktig god bedring til deg og familien!

    Klem og Smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  5. Såå spennende med ultra lyd - og så godt å høre at alt stod bra til der inne i magen.
    Kjempefin kurv du har fått deg.
    ønsker deg en fin kveld
    klem fra anita s

    SvarSlett
  6. Så bra du er på bedringens vei, nesten bekymret for deg, vet du... Er vel et godt tegn at innkjøp og ommøblering står på programmet. God bedring(og 20% sykemeldt) - klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk, og så snakkes vi, Vivi! 100%jobbklem....puh...

    SvarSlett
  8. Så spennende, tenk å få se den lille sutte på tommel...Kurver får jeg aldri nok av, og nå kjenner jeg snart det er tid for litt ommøblering, det gjør seg innimellom. Ha en fin onsdag...klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.