torsdag 6. januar 2011

Tulipaner, kom inn...

 Hei og takk for alle hilsner, her hangler vi oss gjennom dagene på et vis, er så lei av å være syk og ikke minst å hoste natta lang...Vet også hva som hoper seg opp på jobben... Heldigvis har vi svigers, her har det blitt vasket og ryddet og laget mat til de tre små.. Og så har vi fått nydelige tulipaner på bordet!  Det er oppfriskende, det!
 Jula er ute, del 2 av kavalkaden kommer, men lite pc og mye søvn er fokus.  Godt med hjelp fra andre når det er håndballtrening og bursdager og min kjære er på møter til langt på kveld.  Som jeg alltid tenker når jeg er syk, bare jeg blri frisk skal jeg aldri klage over noe, bare være glad og lykkelig, hehe..Lett å glemme når man igjen er i gang, ikke sant?
 Hvitt, blått og grønt er gode farger etter mye rødt i jula.  Alt til sin tid.
Ei lita jente som vil være med på bildet, i morgen er det 3-årsdagen hennes og hun gleder seg enormt!  Selskap avlyst, men HelloKittydrops, sang og gaver skal hun få på senga, lille gromme jenta vår.

De beste ønsker fra meg til deg,

8 kommentarer:

  1. hei på deg.
    å sånt er gull verd, ja med snille svigers som ordner å pynter og vasker når en er syk, heldig dere er da,pass godt på dem,
    håper dere snart er i form, holdt på en stund nå, krabb under dyna å bli frisk,
    å gratuler en flott liten dame med dagen som kommer i morgen,
    stor god bedring klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder fra stua hos dere! Kjempefint bord, likte også veldig godt stolen med hvite armlener. Gratulerer til 3-åringen din!

    SvarSlett
  3. So godt med hjelp når ein er sjuk!!!
    God bedring og gratulerer med go`jenta sin 3 år`s dag!!!

    Klem Mette

    SvarSlett
  4. Herlig med familie som stiller opp når man er syk!! Håper dere snart er på bena igjen alle sammen. Gratulerer så mye med prinsessens 3-årsdag i dag ;0) Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Lekre bilder av en vakker stue!
    Så mange fine detaljer overalt hos deg, Marianne!

    Og det liker jeg :)
    Flink er du!

    Stor klem til deg!
    Fin Fredag!

    SvarSlett
  6. Vil bare ønske deg god bedring og en god helg. Alltid koselig å lese bloggen din. Dere har det så nydelig i hjemmet. Klem Merethe

    SvarSlett
  7. Hipp hurra for veslemor!! Håper hun har en fin dag til tross for sykdom!
    Masse god bedring til liten og stor!!

    Klem fra meg og Silje som gledet seg sånn til å feire frøkna i bhg i går :)

    SvarSlett
  8. Så fint at man kan få litt hjelp når det behøvs. Håper dere snart er friske og raske igjen...skal kjøpe meg noen tulipaner til helga tror jeg, de er bare vakre.

    Klem fra meg.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.