fredag 21. januar 2011

Endelig fredag!

 Hei og god fredag, sitter i godstolen og beundrer solnedgangen....
 Er det ikke flott med rosa himmel?
 Til helga har vi kjøpt tulipaner, herlige farger i en og samme bunt fra Plantasjen.
Jeg elsker stilen til Skogland, hun vant kåringen av Norges vakreste hjem i 2009, og jeg har brukt kontaktpapir på denne utgaven, er så godt som utslitt;-)  Helt min stil!
Nå skal vi lage bakt potet med masse godt tilbehør og så spille dette fantastiske familiespillet; Alias.  Anbefales på det sterkeste!!  Ups, jeg skal jo på håndballmøte nå klokka seks, det hadde jeg helt glemt......ånei....Klem fra Tårnfrid-

9 kommentarer:

  1. Høres ut som en kos kveld, Marianne!! Kos dere:)

    Koselig med tulipaner!! Min favorittblomst!

    STOR klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Så absolutt ikke.. Men du har så maaaaaaaange lesere og meldingen min var mest ment til deg... Ønsker deg lykke til å jeg vil anbefale deg å være kritisk til legene ved sykehuset i Elverum.. Noen er skikkelig uproffe. Hun jeg fortalte om, eide ikke medfølelse og ble bare irritert da jeg som mor ble redd. STOR KLEM

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en deilig helg ;)
    Måtte den bli laaaaaaaaaang .
    Klem

    SvarSlett
  4. Vakre bilder. Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  5. Nydelig med både rosa himmel og rosa tulipaner :)
    God helg til deg og dine.
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Herlige tulipaner snuppa!
    Ha en kos helg med dine,
    klem Hege.

    SvarSlett
  7. Nydelig himmelbilde♥ Elsker slike farger.
    Vi har masse spill, og ingenting er som en skikkelig spillkveld med ungene, familie eller venner! Men Alias har vi faktisk aldri prøvd! Høres ut som det er på tide;))
    Håper du ikke lengre er urolig etter den helt hårreisende legetimen du hadde... Blir fremdeles sint når jeg tenker på det. Omelett i langpanne er noe av det smarteste som finnes;)
    Ha en nydelig fredagskveld, klem♥

    SvarSlett
  8. Take care Tårnfrid, og ha en herlig helg....klem

    SvarSlett
  9. Herlige bilder! Ønsker deg og dine en fin lørdag! Klem fra meg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.