fredag 7. januar 2011

Eida Helene 3 år!

Hurra for jenta som fyller år, og som ble vekket på senga med Hello Kitty-drops, lys og pakker.  Så var det time hos tannpleier sammen med pappa, før farmor og farfar kom på kaffeselskap.  Mandelkake med sjokoladetrekk fra Ikea, stemplet med prinsessepepperkakekrone som hun fikk til jul, prinsessekakebaking for syke mødre kaller vi det:-)  Hello Kittykaken får komme neste gang... 
 Spent jente som klarte å blåse ut lysene, fikk masse fint og var veldig fornøyd.  Da selskapet var over, gikk hun opp på rommet og sov i 3 timer, slitsomt å bli feiret, ja:-)  På mandag blir det nok litt feiring i barnehagen om formen bedre seg.
Igjen må jeg takke svigers for innkjøp av marsipankake, brus og kaffe!  Klem fra stolt mamma

9 kommentarer:

  1. NAM! Den kaka såg kjempegod ut :)
    Gratulerer med dagen til lilleprinsessa :)
    God helg! Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Vakker, liten jubilant...!
    Gratulerer med dagen!

    :o)

    SvarSlett
  3. Hun er riktig så søt der hun sitter...hun var nok veldig fornøyd...:)
    klemklem til deg

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vesle frøkna. alltid stas med bursdag.

    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  5. Nydelig lita jente, skjønner godt du er stolt jeg:) Herlig med gleden barna viser, særlig på bursdagene sine de er såååå stolte og nyter dagen deres! Nydelig navn hun har:)

    Klemmer og Smil fra
    Brit Olaug

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med vel overstått for prinsessa :) Så skjønn hun er!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :) Så koselig at vi er i "lykkelige omstendigheter" begge to :)

    Ønsker deg en fin søndag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 3-årsdagen til Eida Helene - sånn litt på etterskudd. Håper formen er bra igjen både for deg og lillemor:)
    Som vesla her sa det: "Det er kult å bli 3".

    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  8. Så søt, og for en herlig alder det er. Kos dere masse med den fine lille prinsessa som så fort blir stor...klem fra meg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.