onsdag 12. januar 2011

"Alternativt" på kjøkkenbenken..

En kakeform kan jo brukes til annet enn kaker, hva med litt grønt på kjøkkenbenken i en slik form?
Etter en drøy uke i senga, var det en hard virkelighet som ventet meg på jobb idag...VG, Hamar Arbeiderblad, 1730 på P4 og et par andre ville ha intervju med meg...  Jeg er prosjektleder for et forsknings- og utviklingsprosjekt som skal få ned trafikkulykkene oppover Østerdalen, og vi bruker uvante metoder for å senke trafikkulykkene...Elggevir skal festes i trærne, og da ble jo det tema i Stortingets spørretime idag...  For et medietrykk...Dro på jobb halv sju, kom hjem klokka sju ikveld.
Oppvaskfillene rulles sammen og legges i sila, hvorfor ikke?:-)
Disse bildene tok jeg i en av leilighetene min kjære og co har kjøpt i Oslo, den var stylet til visning og de fikk kjøpt den med innboet. Litt kult, ja?
Og urteplantene trives godt i den ildfaste formen...

God natta fra

7 kommentarer:

  1. hei fru Balke, godt du er på beina igjen, i full sving skjønner jeg. Lykke til med elggevirene:)
    God helg snart. mvh Ingebjørg

    SvarSlett
  2. Berre fantasien som stopper...;)
    Både heime og i skauen.

    Ønsker deg ein fin torsdag:)

    Klem Mette*

    SvarSlett
  3. Så godt med formen som er tilbake:)
    Utrolig stilig hva man kan få til med litt kreativitet! Høres ut som du har en spennende jobb, som du trives i. Det er supert!!! Hektiske dager er jo greit innimellom det også;))

    Ha en nydelig uke,Klem♥

    SvarSlett
  4. hei Marianne.
    godt å høre du er på beina igjen,
    ikke mye moro å være syk verken for liten eller stor,
    så spennende prosjekt du holder på med, klart media trykker på, dette er jo nytt å så oppfinnsomt. man må jo gjøre alt for å få ned disse ulykkestallene.
    ønsker deg en nydelig dag vennen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Morsomt med litt annerledes oppbevaring! Håper du kommer til hektene raskt..sliter på å være syk:( God bedring, og nyt dagen:) Klem:)

    SvarSlett
  6. Hadde vært morsomt å vært deg for en dag tipper jeg -skulle ihvertfall vært interessant på jobb! Så morsomme løsninger på kjøkkenet, gøy med interiørstyling!
    Ha god bedring og en fin dag!

    SvarSlett
  7. Kjære deg, nå må du ta det litt med ro da... Skjønner at du har en spennende jobb.... Fine interiørideer å ta med seg her.

    Ha en god helg, og ta vare på deg selv..klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.