fredag 14. januar 2011

Familiebilder...

Hei og god fredag, jeg har kjøpt inn enda flere rammer og skal bruke det gamle plantebordet jeg bar malt hvitt, til å sette dem på.  Men alle bildene er jo på dataen....Minuset med digitalkamera..  Minstejenta sin minnealbum er så godt som uten bilder, og de to eldste synes SÅ synd i henne...Deres er full av nedskrevne ord og artige minner, og med mange herlige hverdagsbilder...Jaja, får vel printe ut bloggen og gi henne den til konfirmasjonen,-)  


Da jeg postet dette innlegget for to minutter siden kom det opp en annonse fra fujifilm..Hundre bilder for kr 49,- totalt inkl porto...Og jeg er igang...;-)

8 kommentarer:

  1. He he ja jeg skulle akkurat til og si det..du kan jo bestille direkte over nettet...og så har du gjort det..:)
    Huff ja jeg har mange bilder på Pc og ingen i hånden..men skal printe ut en del nå..må bare ha en ny farvepatron og photopapir...men er jo nesten billigere og bestille over nett:)
    ha en fin fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  2. Dette ser stilig ut! Flott å sette bildene ut på plantebordet. Det tok seg godt ut.

    SvarSlett
  3. Så flotte rammer:)
    Koselig med bilder.

    SvarSlett
  4. Hei,
    Ja det er noen ulemper med digital-kamera... Men flest fordeler ;-) Kjempefine rammer! Så koselig det ble med flere etter hverandre på plantebordet. Kjekt med flerbruks-ting.
    God helg!
    Cathrine

    SvarSlett
  5. Ja, sånn er det med digitalkamera.
    Sånn sett er jeg glad jeg driver med litt scrapbooking, for da kommer i alle fall noen av bildene ut på papir:)

    Ha en trivelig helg på Balke:)

    SvarSlett
  6. Nå var det lenge siden sist jeg var her - og du kan tro jeg har kost meg! Du har det så fint overalt, Marianne. Sukk! Neste treff er hos meg i betongstøvet, men lover masse prat og kos:-) Sender deg nærmere beskjed. See uuuuu

    SvarSlett
  7. Ja så kan man lage bildebøker av de digitale bildene om man har tid :)

    Klem!

    SvarSlett
  8. Hehe, hint fra fujifilm! Billig det da! Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.