tirsdag 25. januar 2011

Award...

Tusen takk til Linda Merete med bloggen www.frukristiansen.blogspot.com/ for trivelig award og for god støtte!
Med awarden fulgte det noen spørsmål...

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
Her ved pc`n ligger boka Barnas kuleste kokebok av Sara Lewis,  og på så side 18 står det: La den bli avkjølt i et minutt eller to, eller skyll den under kaldt vann for å avkjøle den raskt.  (Pasta).
Hva var det siste du så på TV?
Nygjerrige Nils:-)
Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Ungene som synger og øver på engelskleksa og gleder seg til at bollene og kakaoen snart er ferdig.

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Gikk til postkassa igår kveld.

Hva har du på deg nå?
Mammajeans og hvit singlet.
(pluss undertøy og sokker, da;-))
Hva var den siste filmen du så?
Oi, det husker jeg ikke...Ser
få filmer, men husker godt vi lo av Little Miss Sunshine i fjorsommer. 
Akutten og Grey's er jo serier, men det så jeg i helga.
Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Nei, ikke flytte, men bodd for 2-3 måneder i Australia med mann og barn er en stor, stor drøm....

Nå er bollene klare og vi skal kose oss....Skap gode minner idag....

Nå skal awarden sendes videre til 7 stykker, og siden jeg har litt tid blir det annereldes enn før da jeg har sendt den videre til alle som leser http://www.balkegaard.com/   De jeg sender den til er de syv første som kommenterte på siste innlegget mitt, og som jeg takker for koselige kommentarer.

Klem og takk for gromme kommentarer selv om jeg ikke har besøkt alle dere...Beklager. 

7 kommentarer:

  1. Hei, her så det kjekt ut, kos dere videre med nystekte boller...Mmmmmm... Hegehilsen.

    SvarSlett
  2. Så koselige skitur-bilder under!!
    klem♥

    SvarSlett
  3. Vil bare ønske deg en herlig kveld med dine...klem fra Mona

    SvarSlett
  4. Hej, Marianne!

    Bollarna blev goda tror jag. Min mamma och systrar bakar ofta såna. De bor i Norge, vet du. Ja, jag är ju också norsk men har bott i Sverige i hela 36 år så jag känner mig svensk. Men är norsk i hjärtat.

    Trevlig kväll


    Kram Inka

    SvarSlett
  5. Hihi, morsom award! Bollene skulle jeg gjerne ha smakt på ;0)
    Klem

    SvarSlett
  6. Å lese om boller på morgenkvisten får munnen til å løpe i mann.:))
    Skal godt gjøres å rekke over alle kommentarene, enkelte dager er fullere enn andre, da går det bare ikke. Men det er jo noe alle vet. :)
    Ha en super dag.
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  7. grattis med adward, å takk for at du tenkte på meg,
    koselige bilder her da, boller er bestandig fest.
    ønsker deg en nydelig dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.