onsdag 9. februar 2011

Kort pause fra jobben...

 Sitter her og jobber, etter vanlig kontorjobb ble det Glattkjøringskveld og 10 mil i bil..  Nå skal pressemeldinger, bilder og resultatlister ut, ungdommen venter på å tagge seg på fjesboka må vite.-) 
 Jeg knipset et par bilder av kjøkkenbordet i forbifarta.  Huset sover og arbeidsroen er god...Må bare ha en interiørpause...
Kjøpte potteplante fremfor avskårne blomster idag, var en haug med blomster på denne.  Hvorfor jeg tok bilde opp mot taket?  Jo, fordi jeg igår kveld malte lampa med 90glans:-)  Men det vises jo ikke her, så helt unødig fotografering, dette...
 Oljelampen er ny, men i gammel design, stettfat med kokospinner venter på at ho Marianne skal ta en liten pause nå tror jeg...

 Rakk innom en klesbutikk idag, har fått stor mage og det er grunn nok til å kjøpe noen nye klær...  Må le når jeg skal beskrive antrekket...Tenker hele tiden: Ittno fæst uten skinnvæst...;-)  Vi hadde reunion for min kjæres NTH-gjeng ifjor, og da stilte han opp i skinnvest og med påtegnet bart da vi tok imot studiekameratene fra Trondheimstiden...
Og så har jeg kjøpt meg ny bil (ikke ny, men ny for meg), 6seters må vite:-)  Det geniale er at jeg på enkelt vis kan slå ned seter og frakte med meg blant annet 4 hobbyplater hjem fra jobben...  Se for deg gravide meg med stor mage lempe inn plater og kjøre avgårde, mannen i bilen ved siden av fulgte forskrekket med, hehe....Dette skal bli senga til Amalie...Fortsettelse følger....
Og dette serverte jeg ungdommen på glattkjøringen ikveld...Når jeg tenker etter har jeg igrunn gjort mye idag...Og kvelden er ennå ung....

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Kos deg i det nydelige huset ditt! Nyt roen litt! :)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Hei Marianne
    Du står på med både hus og jobb ser jeg, flink du er :) Leiligheten så kjempefin ut også, og koselig kjøkken. Jeg også syns det er godt å jobbe på kveldene når andre sover og huset er stille – deilig tid… Så veldig delilig ut med det frukt- og sjokoladefatet der… nam… Ønsker deg en superfin dag, kos deg… Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Wow for masse du får gjort...men det er jo slik..jo mere en har og gjøre jo mere får en gjort.....var der en gang jeg og:)Og kommer nok om ikke lenge tilbake dit igjen:)
    Nydelig hortensia...jeg kjøper de stadig..men de varer ikke så lenge hos meg før bladene er brune:(
    Deilig og komme hjem og sette seg foran PC og surfe rundt og slappe av litt tenker jeg...
    klemklem til deg

    SvarSlett
  4. Hej, Marianne!

    Gud vad du är go´! Och vad lampan blev fin. Og isje nån fæst, uten skjinnvæst. Jag kommer ju själv från Norge...från Kristiansund, sjø! Och jag blir så nostalgisk. Hela min släkt bor där i allafall. Vad det ser gott ut och Hortensian med sin vackra färg lyser upp i vintern.

    Trevlig helg och ta hand om magen.


    Kram Inka

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.