torsdag 17. februar 2011

Opp en trapp og inn en dør...

Hei igjen, tusen, tusen takk for alle koselige kommentarer!!  Jeg må bare presisere at jeg hadde mitt siste møte i dette prosjektet før permisjon, men jeg har mange andre møter før jeg slutter å jobbe i slutten av april. 
Dagen idag har vært morsom; minstemor har vært klovn på karnevalet i barnehagen, kjedelig; jeg går på en ny runde antibiotika, fin; jeg har hatt venninne på tebesøk og hun hadde med seg hvite tulipaner til meg:-)
Jeg tenkte å ta dere med "One step up...  Husker dere Dame Edna fra Australia?
 Oppe har jeg nå fått malt ferdig panelveggen og skrudd sammen senga til Amalie.  Det ble en skikkelig kosebinge, akkurat slik hun ville ha.  Jeg skrudde sammen 4 brede hobbyplater og lagde en kasse mellom madrassene og den ene enden slik at hun har putene sine der.  Når hun vil ha ryggstøtte og har flere på besøk, er det bare å plukke de frem.  Senga maler jeg litt senere, mora er like ivrig som dattera til å ordne istand rommet...  Hun sover der for første gang ikveld, siden jeg ikke har spurt henne om å få legge ut bilde blir det med dette ene.
Så da er det bare å rusle ned for å rydde før John Blund kommer... 

God natta fra

2 kommentarer:

  1. en riktig god natt til deg vennen.
    klem fra
    sylvia

    SvarSlett
  2. ÅÅå, kunne du ikke smitte over litt energi o tiltakslyst hitover! Skulle ha tatt 2. omgang med kvistlakk på noen planker her... sååå kjedelig å tenke på atte.
    Senga høres suveren ut -gleder meg til å se mer av den!!
    God helg, klem fra meg.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.