lørdag 12. februar 2011

Bli bedre kjent med meg-awards...

Bloggen med verdens fineste skinnfell: Gårdsliv på Søndre Disen , har gitt meg en nydelig award. Tusen takk Cathrine!!
Med awarden følger en oppfordring om å fortelle om tre ting jeg liker.

Hm.

Vanskelig å velge ut bare tre.

Ok, her kommer det:

1. Familien min og gode venner!
De gir livet mening og betyr nok det aller, aller meste for meg, takk for at jeg har dere!!!
2. Skuvsenga på kjøkkenet 

Den har fulgt meg hele livet og har i seg mange historier, noen triste men aller mest gode.  Den brukes hver dag og er et kosemøbel på kjøkkenet vårt.

3. Setra.
Å dra opp dit sommer som vinter, gir ro i sjelen.  Fullt fokus på mann og barn, kortspill og peiskos, ja alt fra nyttårsaften til minifarmen med gode minner preger dette stedet.

-Og så må jeg  bare tilføye en ting til; jeg elsker jobben min!!


Awarden skal jeg sende videre til tre andre; http://savittjagkanse.blogspot.com/ http://monaeidem.blogspot.com/ og http://morsommeting.no/


Frk. Vatland har også gitt meg en award og ønsker å få vite mer om meg ved hjelp av 4x4 spørsmål. Tusen takk!
4 tv-program jeg ser på:
1. Frustrerte Fruer eller Greys.
2.Nyheter
3.Gullrekka
4.God kveld, Norge

4 ting jeg har gjort i dag:
1.Kjørt til Hamar og sendt Henrik med toget.
2.Oppdaget mannen min på kjøpesenteret og sett hvilke blomster han har kjøpt til i morgen, hihi..
3. Kjørt Amalie til Løten for å selge lodd til leirskolen de skal på.
4. Laget nachos med kjøttdeig, jalapenos, rømme og ost som godgjør seg i ovnen nå

4 ting på min ønskeliste:
1. God helse for meg og mine
2. Aupair på plass raskt!!
3. Bli flink til å bake gjærbakst.  Det jeg baker kan brukes som våpen...;-)
4.At bilen min skal bli ferdig reparert på verkstedet uten at det koster for mye...(Den har vært der i 2 mnd nå...Hjelp...

4 ting jeg liker dårlig:
1. At familie/venner ikke har det bra
2. Rot og søppel
3.Uferdige ting
4. Uvennskap/utroskap.
Jeg sender denne awarden videre til 4 herlige bloggere:  http://hjemmebest-sylvia.blogspot.com/


8 kommentarer:

  1. Hei Marianne :)
    Koselig å lese litt om deg, og bli litt mer kjent... Gratulerer også med awarden, og gratulerer så mye med morsdagen i morgen ღ Ønsker deg en super dag sammen med dine :) Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Å, men kjære..så fine ord du gir meg Marianne! Nå ble jeg veldig rørt og glad på samme tid her:)
    ..og jeg er veldig glad for at du fortalte meg akkurat det..for jeg kunne jo ikke vite det! :)) Tusen, tusen takk!
    ..og tusen takk for award:) kjempekoselig at du tenker på meg i slike sammenheng. Nå har jeg fått den, og svart på den for ikke lenge siden, så jeg håper det er ok at jeg lar de svarene stå fortsatt?! ;)

    Ha en god helg Marianne.
    God klem fra Line

    SvarSlett
  3. Hei!
    Dette er første gang jeg er innom bloggen din, men definitivt ikke siste.
    Her var det mye fint. Kjempe koselig blogg.
    Har lagt meg til som følger :)

    Ha en fin morsdag!

    SvarSlett
  4. Ååå, tusen takk! Det var stas å oppdage at du hadde gitt meg en award! Jeg tar utfordringen, og gir litt informasjon litt senere i dag! :)
    Ønsker deg en fantastisk morsdag!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig å bli bedre kjent med deg, Marianne :) Tusen takk for awarden! :)
    Den skal jeg ta.. så fort jeg får tid :) Koselig at du valgte meg!

    Ha en flott morsdag, Marianne!
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Hei!
    Nå blir jeg virkelig stolt over skinnfellen min :-) Tusen takk, og flott at du tok award-utfordringen! Artig å lese mer om deg også, og grattis med TO awarder!
    Så koselig mamma-kveld med tre søøøte små (og ikke så små lenger!)! Godt med god tid til hverandre og kos. Jobben din høres veldig spennende ut - enda jeg ikke helt vet hva du gjør egentlig!?!
    Håper du har hatt en fin morsdag!
    Cathrine

    SvarSlett
  7. ...og det glemte jeg å kommentere; skuvsenga var helt skjønn! Tenk en skinnfell oppi der... :-))) Så koselig med en slik som har fulgt deg hele veien!
    Cathrine

    SvarSlett
  8. Hei på deg, tuusen takk for awarden. Ha en nydelig uke....og skuvsenga var helt skjønn, tipper den er god å ligge i. Klem fra Mona

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.