tirsdag 1. mars 2011

Rosetten er på plass i taket!

Jeg er så heldig å ha fått hjelp til å feste rosetten i taket på grønnstua/julestua!  Der er det glatt tak, og i forhold til stilen der inne så synes vi en liten rosett passer bra.  Jeg kjøpte den ifjor, men min handymansvoger fikset det på et blunk, så nå har jeg begynt planleggingen av en aldri så liten ansiktsløftning her inne:-) 

Den var lett å montere, kjøpte med spesiallim som også kunne brukes til fuging langs kanten.

Ha en super dag!  Vi skal nå sette oss ned og spise en ny fiskerett jeg har laget: nypoteter i form med olivenolje, salt, lime, sitron, laks og estragon.. Agurksalat og god saus til.   God middag fra til deg fra

9 kommentarer:

  1. hei hei.
    så nydelig denne ble der,
    passet akkurat
    til lampen, ja når noe skjer så får det ofte ringvirkninger fort..
    ønsker deg en fin fin kveld,
    klem fra sylvia som gleder seg over mars.

    SvarSlett
  2. Hei så fint det ble. Den retten så skikkelig digg ut. Kos deg. Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Det ble jo kjempefint, Marianne! :)
    ...og den lysekrona er jo til å dø for!!!

    Var på butikken i stad, og syns nok det lukta god fiskemat i retning Balke skjønner du! hihi

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  4. Det ble UTROLIG flott!! Tipper du nyter synet:-)
    klem♥

    SvarSlett
  5. Et imponerende syn må jeg si. Ha en fortsatt fin onsdag...klem

    SvarSlett
  6. Oj. Den ble flott ja! Det er såå lekkert med rosetter synes jeg.
    ..og den middagen du.. mmm...kommer over jeg:o)
    Gode klemmer fra Line

    SvarSlett
  7. Hej, Marianne!

    Vad fint det blev med takrosetten. Så vackert gammeldags. Funderar på att köpa en likadan. Och din kristallkrona är så vacker.

    Ha det bra

    Kram Inka

    SvarSlett
  8. Så utrolig fiiint.. Elsker rosetten og kronen.. Maten så bare Jammy ut.. nam nam..

    Innom for og ønske deg en herlig helg..

    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.